מציג חוות דעת 1 - 8 מתוך 8 חוות דעת רלוונטיות
טיפול תקופתי 80 אלף קילומטרים ברכב מסוג Hyundai Tucson שנת 2019.
הוא היה בסדר גמור, מצוין.
טיפול 80 אלף ברכב מסוג יונדאי I20 שכלל החלפת מספר חלקים .
אלירן היה נשמע לי אמין והיה מאוד נחמד. הראה לי דברים ברכב שלא ידעתי שיש בהם בעיה ושאל אם הוא יכול לטפל בהם. המחיר היה סביר ואני ממליצה עליו.
טיפול תקופתי 80 אלף שכלל תיקון מחשב רכב מסוג יונדאי, שנת 2010.
הוא היה בסדר גמור. מבחינת זמנים היה בסדר גמור, גם המחיר היה סביר יחסית. סך הכל יש לי חוויה חיובית מהמוסך הזה. הרכב עשה כל מיני רעשים והוא סידר את זה.
טיפול תקופתי 80 אלף ותיקון תקלה במתלים קדמיים ברכב מסוג יונדאי שנת 2011.
הם היו בסדר גמור, בינתיים הרכב עובד כמו שצריך. הם היו אדיבים ונחמדים.
בסדר גמור. שידר אמינות, פתיחות, עדכן ודאג.
המחיר היה גבוה לדעתי אבל השירות היה בסדר גמור.
הם מצוינים ונותנים שירות טוב. הכל עשר.
היה מעולה איתו, הוא הבטיח שהוא יסיים בזמן שקבענו והוא עמד בזה, על הדקה. במהלך הטיפול הוא שלח לי תמונות לווצאפ עם הסבר על הטיפול והחלקים השונים, ההתנהלות הטלפונית הייתה מצוינת. אחרי שנים שאני מטפל רק במוסך מרכזי, הרגשתי שהפעם לא מסבנים אותי, המחיר היה סביר לגמרי. הוא מקסים ואני ממליץ עליו לכולם.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.