מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 34 חוות דעת רלוונטיות
היה ממש מעולה וטוב. הגיע פעמים לתקן, הגיע בול בזמן, שירות טוב, מהיר, סבלני ולדעתי מחיר טוב. היה ממש בסדר. ממש ממליצה.
החלפת לוח פיקוד, קבל ותיקון נזילה במזגן עילי של חברת TADIRAN.
הוא היה ממש טוב, הכל מעולה. הוא היה נחמד, סבלני, הגיע לפני הזמן ותוך כמה דקות מהרגע שהתקשרתי. עשה עבודה מאוד מקצועית ויפה.
החלפת לוח פיקוד למאייד, החלפת קבל מדחס והחלפת קבל מאיץ במזגן ישן של חברת תדיראן.
הוא היה מעולה, לא ויתר עד שתיקן את הבעיה, השקיע הרבה זמן, חשיבה ואנרגיה. לאחר התיקון הוא דאג ובדק שהכל טוב כמו שצריך והוא היה פשוט מעל ומעבר.
תיקון והחלפת כבלי חשמל שרופים בלוח הפיקוד, החלפת קבל והוספת גז במערכת.
היה מצוין!
היה מצויין! הוא בחור טוב. הגיע בהתראה קצרה והיה נחמד ומקצועי. הוא אדם מצחיק יש לו הומור... הוא יודע את העבודה שלו. הוא הגיע ממש מהר! הוא "מענטש" -אנושי, הוא קודם כל בנאדם...
לא ראיתי אנשי מקצוע כאלו בחיים! הוא תיקן מזגן שלא היה לו סיכוי ופשוט הציל אותו! הוא דייק והגיע כמו "שעון שוויצרי", היה מקסים ונחמד וניקה אחריו. הוא עבד קשה ונשאר פי שלוש מהזמן ששיער, ובסוף לקח מחיר אפילו נמוך יותר מההערכה שנתן לי בטלפון. אני לא מכירה עוד איש מקצוע שהיה פועל ככה, הוא הרשים אותי מאוד ברמה המקצועית שלו, בעקשנותו לפתור את התקלה, "אל תדאגי, יהיה לך מזגן .".. מגיעות לו כל המילים הטובות.
הוא הגיע כדי לתקן את המזגן, המזגן עבד אך לא קירר, הוא החליף את לוח הפיקוד והתקלה לא נפתרה, הוא המשיך לנסות לבדוק מה התקלה, אמר שצריך להחליף את הקבל ועשה את ההחלפה. אמרתי לו שאם הקבל זו הבעיה אז שיחזיר את לוח הפיקוד והוא אמר שלא כי לוח הפיקוד גם חלק מהתקלה לדעתו. המחיר היה גבוה ממה שקבענו וגם ביחס לחלקים שהחליף בסופו של דבר. לאחר חצי יום ראינו שהקירור חלש מאוד ולא חזר לקרר כמו שצריך. צלצלתי אליו וביקשתי יחזור לתקן, הוא הביע נכונות בהתחלה וגם התחייב לחזור לתקן אם הבעיה לא תיפתר אך ניסיתי כמה פעמים לקבוע איתו והוא לא מגיע.
בשורה התחתונה, היה בסדר גמור!
החלפת קונקטור לוח פיקוד של היחידה החיצונית במזגן.
הגיע בזמן, טיפל בבעיה, היה אדיב, שירותי וענה לי על כל השאלות:-)
אביחי היה בסדר גמור בהתחלה, נתן לי הצעת מחיר בטלפון עבור החלפת הקבל, הוא החליף אותו אבל זה לא פתר את הבעיה. אז הוא גילה שהבעיה היא בלוח הפיקוד אז הוא נתן לי הצעת מחיר עבור התיקון ולקח את זה איתו, בהבטחה שיחזיר אותו כשיסיים. כשהחזיר הוא העלה את המחיר עבור התיקון של הלוח בטענה שזה עבור הנסיעות הרבות שעשה אליי. הוא לא העלה את המחיר בצורה דרסטית, אבל זה עדיין היה מאכזב שהוא לא הכליל את הנסיעות בהצעה הראשונית. בנוסף היה קצת קשה לקבוע איתו זמן, לקח לו כשבועיים לחזור- זה לא היה רק אשמתו, פשוט היה לנו קשה למצוא זמן ששתינו יכלנו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.