מציג חוות דעת 1 - 7 מתוך 7 חוות דעת רלוונטיות
דוד היה בסדר גמור, זמין ולדעתי המחיר היה הגון מאוד.
הוא היה מאוד מאוד מאוד נחמד. לצערי הוא לא תיקן את התקלה כי כנראה הלך הכרטיס והוא נתן לנו לחשוב אם שווה לנו בכלל להשקיע בכרטיס או לקנות כרטיס חדש. אם נחליט לתקן אז נזמין אותו. הוא נתן שירות טוב וניסה כל מה שיכל כדי למצוא את הבעיה ולתקן והיינו מרוצים מאוד.
הוא היה בסדר גמור, הוא אמר שעלות הטיפול היא מאד גבוהה כיוון שמדובר בהחלפת הכרטיס האלקטרוני, בסך הכל הייתי מרוצה ממנו - הוא עשה רושם אמין.
תיקון מדיח כלים של סימנס, בדיקה מקיפה ואבחון של התקלה, ניקוי יסודי של צנרת וחלקים פנימיים, החלפת קבל.
היה מושלם! רז הגיע תוך זמן ממש קצר. היה מאוד אדיב, ענייני, הסביר כל פעולה וענה על השאלות. התעקש לבדוק אפשרויות שונות, כדי להשמיש את המדיח, השקיע מאמץ וזמן. אבחן את התקלה במקצועיות, וגם מנע החלפת חלק מיותר. בסיום העבודה דאג גם לכוון את התאמתו של המדיח למטבח בצורה מיטבית (חצי אינטגרלי, בתוך ארונות, וצמוד לפרקט).
אבחון תקלה וניקוי מכונת מייבש כביסה מחברת בוש ומדיח כלים מחברת סימנס.
הכל היה מעולה, הגיע בזמן, אבחן את התקלה והמליץ לנו באמינות מה לעשות בהמשך.
הוא הגיע בזמן. עבד היטב, בדק את כל האפשרויות. בעצם לא היה הרבה מה לעשות עם המדיח, הוא קבע את מותו. מחיר הבדיקה היה גבוה לדעתי.
השירות היה טוב, דוד הגיע בזמן, בדק את המדיח ומצא כי הבעיה נמצאת בכרטיס.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.