מציג חוות דעת 1 - 7 מתוך 7 חוות דעת רלוונטיות
השירות שלו היה מצוין, הוא היה אדיב ונחמד והסביר את הכל. מחיר הגון לחלוטין. הגיע והיה סבלני מאוד. רוב הטכנאים לא עבדים בחול המועד והוא בכל זאת הגיע.
המליץ שלא שווה לתקן. הוא היה בסדר גמור, מקצועי ובא אליי בשעה מאוחרת בערב.
התקשרתי לאריה בערב בשעה 20:0 לערך והסברתי לו בטלפון שהמקרר הפסיק לפעול. ביררתי אם יש אפשרות שיגיע ובמקביל אמרתי לו שהמקרר חדש ועדיין באחריות. אריה אמר לי שחבל שהוא יגיע, כי כדאי להזמין שרות וכך לא לבזבז כסף אבל ביקש ממני להסביר לו מה הבעיה. צילמתי לו את הצג של המקרר, הוא אמר שהוא ינסה לראות מה הוא יכול לעשות . בינתיים בעודי מפנה את תכולת המקרר לשכנים הוא מצלצל אליי ב21:30 בערב ואומר לי שהוא חושב שמצא פתרון! ביקש ממני להתקשר אליו כשאהיה מול המקרר, חזרתי אליו ב 22:00 בלילה והוא הנחה אותי על מה בדיוק ללחוץ על צג הבקרה, באורח פלא חזר המקרר לפעול. אחרי עשר דקות הוא גם שלח לי צילום מסך שמסביר איך לצאת מזה בפעם הבאה. לומר את האמת הייתי די המום מהאיש, זה פשוט היה מטורף, הוא לא היה חייב לי כלום! הוא התעסק עם זה כל הערב. רציתי לשלם לו על זה והוא סירב . אני נעזר מזה שנים בטכנאים של מידרג אבל זה היה בהחלט חריג, אם זה השרות שלו מרחוק, אז אין ספק שבכל עת אעזר באריה בעתיד.
היה חסר לנו מגנט במקרר, לא היה לו את הרכיב הזה והייתי צריך ללכת לקנות אותו. הוא ידע מה הבעיה והביא משהו כדי לפתור את זה באופן זמני, אבל הייתי מצפה שיהיה לו את הרכיב כי זה משהו שיש במקררים מודרניים. הוא היה נחמד מאוד, מקצועי ואדיב. המחיר היה קצת גבוה בעיניי, אבל סביר.
היה פשוט 10! יגאל פתר את התקלה דרך הפלאפון, היה 10!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.