מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 177 חוות דעת רלוונטיות
איתור תקלה במדיח כלים מחברת Zanussi והכנת תשתית למדיח חדש.
הוא היה מאוד נחמד! היו בעיות בגישה למדיח והוא השתדל והצליח בסוף לבדוק אותו ונתן אפשרויות לתיקון.
הוא היה מעולה!
מאור היה על הכיפאק. הוא הגיע, איתר את התקלה והחלטתי לא לבצע את העבודה.
הוא היה אדיב, מקסים וזמין. ממש רצה לעזור!
אביב היה מושלם! הוא בא לתקן תקלה במדיח, החליף לי חלק והבין שאותו חלק לא עזר כי עדיין הנזילה המשיכה. אני לא ביקשתי ממנו לרגע שיחזיר את הכסף אבל הוא היה מאוד כן ואמר "אני לא מצליח לתקן את זה אז אני אזכה אותך בכסף" ולקח רק על הביקור.
הוא היה בסדר גמור! זיהה את התקלה וכנראה שאין ברירה וצריך לזמין מדיח חדש.
הכול היה בסדר.
מורן נשמה טובה! הוא איתר לנו את התקלה וליווה אותנו בתהליך של תיקון.
הייתה לי תקלה במדיח הכלים - המים לא יצאו ממנו. רז הגיע אלי וגילה שהצינור מתחת לכיור היה סגור בפקק ולכן המים לא זרמו. הוא פתח את הצינור והבעיה נפתרה לכן לדעתי המחיר שהוא גבה ביחס לעבודה שהוא עשה גבוה ולא הוגן. אבל אלה הכללים 🤷♂️
יהודה מקצועי מאוד, נחמד, נותן שירות, זמין ועונה על כל שאלה. התקשרנו אליו כמה פעמים ובכל פעם הוא היה זמין או שחזר אלינו מהר. הוא הגיע אלינו פעמיים או שלוש, הכווין אותנו איך לטפל בבעיה ליווה את התהליך ובסוף הגענו ביחד למסכנה שצריך לקנות מכשיר חדש. הוא לקח מחיר הוגן לדעתי.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.