מציג חוות דעת 1 - 9 מתוך 9 חוות דעת רלוונטיות
אברהם בעצם הגיע אלינו פעמיים, בפעם הראשונה כדי לאתר מקור נזילה בשל ספק אם הנזילה נובעת מהצנרת של הבניין או מדירה שעומדת ריקה. לאחר תיאום עם בעל הדירה, הגיע פעם שנייה ואכן הנזילה נבעה מהדירה הריקה, אך לצערנו בעל הדירה לא הסכים לשתף פעולה וטען שיביא את האינסטלטור שלו. הועד שיזם את הקריאה שילם לו על הביקור השני והטרחה. הוא היה מאוד נחמד ועשה מה שיכל אבל בסוף לא הייתה אפשרות לתקן.
בדיקת צנרת דלוחין וסתימת נזילה בין שתי קומות בבניין מגורים.
שמעון הגיע, נתן שירות אדיב מאוד, הסביר במפורט כל דבר שעשה ובנוסף ניסה לחסך לי כסף.
הוא היה מאוד מקצועי ואדיב, לקח לו קצת זמן להגיע אבל הוא היה מעולה, עבד ממש קשה וברצינות, שמר על כללי הקורונה ואמר שאם תהיה איזושהי בעיה שאפנה אליו והוא יגיע מיד. הייתי מאוד מרוצה ממנו.
איתור נזילה באמצעות מצלמה טרמית בבניין מגורים בן 3 קומות, כולל בדיקה בבית והחלפת 2 ברזי ניל בניאגרות.
מבחינת איתור הנזילה, העבודה הייתה מאוד מקצועית, האבחון היה מדויק והוא נתן הסבר מאוד מפורט. פחות הייתי מרוצה מכך שלאחר שהחליף את הברזים בניאגרות, הוא לא פתח את המים כדי לוודא שהכל תקין. מעבר לכך, הוא היה נחמד מאוד, עשה עבודה יסודית באיתור הנזילה ואיתר לנו את מקור הבעיה.
תיקון רטיבות בבניין בן שתי קומות שכלל תיקון צנרת כניסה ויציאה של המים ממערכת הביוב, איתור נזילות ובדיקת צינורות ניקוז.
נתקלנו בבעיית רטיבות בכמה מקומות בבית וקיבלתי את הטלפון של אנדריי באופן פרטי. הזמנו אותו והוא עשה בדיקה עם ציוד ספציפי לאיתור נזילות שכלל חיישנים, מצלמות וחיישני לחות. הוא הגיע עם כל הציוד המיוחד ועשה עבודה מקיפה ויסודית. הוא מאוד הוגן, רציני, מאוד מקצועי ולא רודף סתם אחרי עבודה. הוא רוצה לפתור את הבעיה וגם המחירים מאוד הוגנים.
אדם היה נחמד, אך אמר שהנזילה מהשכנים למעלה וזה לא בתחומו.
איתור נזילה בקומת הלובי של בניין רב קומות, זיהוי הבעיה בדירה מעל הלובי באמצעות בדיקת השעון, זיהוי עלייה קפילרית בקירות ומליחות ברצפה ואיתור הבעיה בצינור השרשורי של המים החמים המובילים למטבח.
היה אחלה שירות. הוא הגיע עם סולם לבדוק את הנקודה הנוזלת בלובי ולאחר מכן עלינו לדירה מעל הנקודה. מדד את האזור ובדק בצורה יסודית לאיתור הנזילה. היה אדיב מאד והסביר כל שאלה בנוגע לבעיה, ופירט זאת באחריות עצמה. החיסרון היחיד הוא שהוא לא ציין כמה תעלה הבדיקה מראש (ולצערי שכחתי לשאול) הבדיקה עלתה סכום סביר בהחלט.
הוא היה מקצועי, הגיע בזמן ונתן שירות מהיר.
התקשרתי אליו והוא אמר שהוא יבוא לבדוק, אבל שהמחיר ביקור שלו, זה 200 ש"ח. הסכמתי והוא בא, אבל פתאום בלי לבדוק, הוא רצה 300, כי הוא אמר שזה מה שהוא ביקש מההתחלה. הוא התחיל לצעוק ולעשות מלא רעש בגלל זה עד שנתתי לו, למרות שאמרתי לו שזה לא הקטע של הכסף, כי זה הכסף של הועד בית, ולא אכפת לנו לשלם גם 1000 ש"ח, העיקר שיתקנו את התקלה. הקטע זה, שלא צריך לשקר בגלל זה, הוא התחיל לעשות הצגה שלמה ולהגיד, "כבר לא בא לי לעבוד" וכו'. באמת לא צריך לעבוד בתנאים כאלה. למה זה צריך להיות ככה? הוא לא עשה כלום ולקח 300 שקל. זה לא יפה ולא לעניין.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.