מציג חוות דעת 1 - 9 מתוך 9 חוות דעת רלוונטיות
פעמיים הזמנתי אותו. הוא מאוד מקצועי, זריז ונותן את המענה הנכון.
תיקון ושטיפת 2 מזגנים מיני מרכזיים שכלל החלפת מנוע, החלפת כרטיס והחלפת פילטרים.
היה בסדר גמור, והייתי מרוצה מאיכות העבודה. הוא הגיע בזמן ועשה הכל כמו שצריך, המחיר היה קצת יקר לטעמי אבל תמורה מצויינת לשירות.
החלפת כרטיס חכם, מנוע ושני פילטרים במזגן אלקטרה מיני מרכזי בן 9.
מאד מרוצה, הגיע בזמן, הסביר בסבלנות ובסוף יצא תיקון גדול ובא לקראתנו במחיר. אדיב מאד, עזר לבעיה נוספת של מזגן בבית הראה שצריך רק ניקוי ולא חייב.
החלפת כרטיס אלקטרוני ושני מנועי אוורור למזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
הוא הגיע באותו יום עם עוד איש צוות, היה מאוד נחמד ואבחן תקלה ראשונית במהירות. כשהחליף את הכרטיס האלקטרוני באותו ערב הוא גילה שיש תקלה גם במנוע של המזגן וביצע גם את העבודה הזאת, אך אמר שלא יקרה היום. בפועל יצא שהייתי יומיים בלי מזגן וגם שילמתי די הרבה, מעל המצופה, אבל אינני יודע אם מדובר בחוסר מקצועיות או מטעמים אחרים.
השירות פנטסטי, הוא הסתבך קצת עם העבודה, לא ממש באשמתו, אבל עשה את המקסימום כדי לצאת מהבעיה, הגיע במסירות, לקח אחריות והיה בסדר גמור.
תיקון והתקנה לשלושה מזגנים בחברת ניקיון שכללו, החלפת כרטיסים אלקטרונים ומנוע בשני מזגני מיני מרכזיים חברת תדיראן חמש כוח סוס והתקנת מזגן רגיל חברת אלקטרה, 1 -1.5 כוח סוס.
מצוין, אם יכולתי להגיד משהו יותר ממצוין הייתי אומר! הופתעתי לטובה, תמיד עונה ותמיד קשוב. הוא תמיד יחזור אלייך אם הוא לא עונה באותו רגע והגיע אליי הלוך ושוב עד שהבעיה טופלה כמו שצריך, ממליץ עליו באהבה.
תיקון שני מזגנים של חברת תדיראן, החלפת גומיות במנוע למניעת רעידות והחלפת כרטיס ישן בכרטיס חדש.
הוא היה על הכיפאק, נעים, שירותי, נח לקבוע איתו וממש אחלה. הוא תיקן את התקלות, הגיע בזמן ואני מאוד מרוצה מהעבודה.
תיקון מזגן שכלל החלפת מדחס, בנוסף תיקון כרטיס אלקטרוני במנוע של שני מזגנים קטנים.
היה מצוין! בעל המקצוע היה אדיב, התרשמתי שהוא עשה את העבודה בצורה טובה. בסך הכל אנחנו מרוצים.
תיקון מזגן נוזל שהפסיק לעבוד, כולל החלפת מנוע ושני כרטיסים אלקטרוניים.
הוא היה זמין, אבל אני לא מרוצה מהמחיר ומהמקצועיות. הוא היה צריך לבוא 4 פעמים לדירה כדי לתקן תקלה וכל פעם צצה תקלה אחרת. תמיד הגיע רק בשעות הערב ואי אפשר היה לקבוע איתו במשך היום. לבסוף כשכן תיקן הכל, עדיין הייתה נזילה למחרת. למרות ששילמתי על כל התיקון, מחיר שלטענתו היה מופסד עליו, הוא סירב להגיע לבדוק את הנזילה בטענה שזה לא חלק מהתקלה המקורית ולא חלק מהאחריות. נאלצתי שוב להביא טכנאי אחר ולשלם עוד כסף. כשהטכנאי האחר הגיע ושמע את הסיפור של כל התקלות, הוא היה המום מזה שהייתי צריך להחליף את כל הכרטיס האלקטרוני ולא רק פיוז, הבדל של יותר מ 1000 ש"ח.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.