מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 20 חוות דעת רלוונטיות
ממש בסדר גמור!
בסדר גמור. עשה את העבודה, רואים שהוא בודק היטב לפני שמחליט מה הבעיה, יסודי מאוד ולא מנחש. אני חושב שזה היה קצת יקר.
מבחינתי הבעיה לא נפתרה, המקרר עובד אבל יש הצטברות של קרח, הוא טוען כי הגומי לא נסגר טוב, אך זאת לא הייתה בעיה שהייתה קיימת לפני.
יש לי רק דברים טובים להגיד על שוקי. נותן יחס טוב, הגיע תוך שעה וחצי בשבת, היה יעיל ונתן שירות טוב. הכל היה בסדר גמור.
היה מצוין!
המקפיא שלנו לא הקפיא אז הוא בא פעם אחת ובדק. היה לו קשה לאבחן מה הבעיה אבל הוא הוסיף שם חלק. הבעיה חזרה אז הוא הגיע עוד פעם בלי לקחת תשלום נוסף. הוא החליף חלק נוסף ומאז המקרר עובד כמו שצריך.
הוא מקצוען ברמות הגבוהות. הוא הקדים להגיע, אבחן את התקלה במהירות וגבה מחיר הוגן על התיקון. אני מרוצה. .
היה מצוין! שירותי, מקצועי, הגיע בזמן. מומלץ בחום!
תיקון מקרר של חברת אמנה הכלל החלפה של התרמוסטט וכרטיס אלקטרוני.
היה מצוין:)
תיקון מקרר של חברת אמנה שכלל ניקוי, החלפת והספקת כרטיס דיגיטלי ותרמוסטט הפשרה.
הוא הגיע די מהר, תוך שעה וחצי היה אצלי, קצת לפני שהגיע עדכן שמגיע עוד מעט ואמר לי לרוקן את הפריזר. כך היה וso far so good הכל נראה בסדר. הוא על הדרך ניקה והיה ממש ממש בסדר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.