מציג חוות דעת 1 - 3 מתוך 3 חוות דעת רלוונטיות
החלפת כרטיס מגנטי במקרר של חברת אלקטרה.
הוא בסדר גמור, ממש אחלה. אמר שעה והגיע בדיוק בזמן. בדק, איבחן וגילה שהבעיה הייתה בכרטיס. לא היה לו אותו באותו רגע אז הוא הלך וחזר תוך שעתיים כמו שהבטיח, תיקן והסביר מה הוא עושה בצורה מאוד נעימה. אני מאוד מרוצה מהשירות שלו. התקשרתי בהתחלה לביטוח והם חזרו אליי רק בערב, הוא ענה לי ברגע ותוך שעה כבר היה אצלי.
המקרר התקלקל ביום שישי, ואלי הבין את הצורך והצליח להגיע בהתראה קצרה, באותו היום. לאחר התיקון, הוא אמר שנחכה כמה ימים ונעדכן אותו אם המקרר חוזר לעבוד. רק כשהיה ברור שהתקלה תוקנה, הוא חזר לגבות את התשלום. זה היה מאוד הוגן!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.