מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 590 חוות דעת רלוונטיות
תיקון מקרר מחברת אמנה שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני וצינורית שמעבירה גז.
עפיף היה מעל ומעבר ואני מרוצה מאוד. המקרר לא קירר, הוא הגיע והחליף את הכרטיס. לאחר מכן הייתה בעיה נוספת והוא ניסה להדריך אותי בטלפון ואז הגיע שוב לתיקון. אחרי זה הייתה עוד בעיה והוא הגיע שוב בשמונה בערב. הוא תיקן הכול, לקח אחריות ולא השאיר אותי לבד עם הבעיות האלה ובלי מקרר.
מעולה! התרשמתי מהיחס ומהמקצועיות. הוא ממש השקיע.
מצוין! שירות מעולה! מקצוען נעים הליכות וישר! הגיע במועד שתואם בטלפון. לאחר ביצוע בדיקה איתר את התקלה, החליף את הכרטיס התקול, ניסה להחליף כרטיס חליפי תואם במחיר זול יותר, אך ניתקל בבעיה בכרטיס החליפי, החליט להתקין כרטיס מקורי חייב במחיר הזול של הכרטיס התואם . נשאר לוודא שהכל עובד, ואף התקשר ליום המחרת לבדוק שהכל תקין. יישר כח !!!
הכל היה מעולה, הוא עשה עבודה טובה ויעילה.
הוא הגיע מהר, עשה עבודה מעולה ועבד זריז. אני לא מכיר את העלויות לעבודה שביצע ולכן מעדיף לא לדרג את הוגנות המחיר.
הוא היה בסדר גמור. הוא החליף לנו את הכרטיס 3 פעמים כי היו תקלות בפעמיים הראשונות.
אהרון היה נפלא! הוא נחמד, עבד במהירות, עמד בזמנים והגיע אלינו בערב תוך ארבעים דקות, זו הייתה ממש הצלה בשבילנו. אני מרוצה ממנו.
היה מעולה! זמין, אדיב, קשוב, אמין ומקצועי.
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! אליעזר אדם מקצועי, אמין, לבבי. נתן שרות נהדר ואחריות על עבודתו.
בפנייה הראשונה הוא הבין מהר אמר שזה הכרטיס. הוא לא בדק את החלקים האחרים במקרר והחליף מהר מאוד. היה מאוד זריז, בחור צעיר, מיומן מאוד. לאחר מס' שבועות התעוררה בעיה נוספת בתא ההקפאה ( המקפיא ייצר כמות גדולה מאוד של קרח). הוא הגיע שוב וראה שיש כבל שהתנתק. הוא הוציא את הקרח והחליף את הכבל. מומלץ מאוד.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.