מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 10 חוות דעת רלוונטיות
היה נהדר. הייתי מאוד מרוצה!
עדי היה מדהים! צלצלנו בשבע ורבע וב9 הוא כבר היה. הוא היה חביב ונעים, הוא עלה מהר על הבעיה, טיפל בה ועשה אחלה עבודה.
ניסים מקצוען! הוא הגיע בשעה שקבענו, הסביר את הסיבות האפשריות לתקלה ואפשרויות הפתרון. לאחר שהחלטנו על כיוון הפתרון, התקלה טופלה ביעילות ומקצועיות. לאחר מספר ימים הוא הגיע לבדוק שהכל אכן תקין. הוא היה אדיב ונעים. אני מרוצה מהתוצאה וממליץ!
היה סבבה, הכל היה עשר.
היה בסדר גמור, הוא מקצועי, נתן הסבר על כל מה שעשה, היה אדיב ונחמד! באותו הערב שעשה את העבודה, חשבתי שהמקרר לא ממש מקפיא, התקשרתי אליו והוא אמר לי שעד מחר הכל יסתדר. למחרת זה באמת מה שקרה והוא מיוזמתו התקשר אליי לוודא שהכל טוב, מגיע לו עשר!
הוא היה מצוין, ממש בסדר גמור, הוא הסביר לי הכל והוא אחלה בחור.
החלפת חיישן ותיקון מנגנון הקפאה במקרר מחברת סמסונג.
הוא היה אחלה. הוא נתן לנו שירות טוב והסביר לנו כל מה שהוא עושה. אני מאוד מרוצה ואני אמשיך להמליץ עליו לחברים.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.