מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 10 חוות דעת רלוונטיות
תיקון כרטיס תקול במייבש כביסה ואבחון תקלה במכונת כביסה.
באמת היה מעולה. זמינות מהרגע להרגע, מסביר הכל, ניסה למצוא גוף זר בתוך מכונת הכביסה במשך קרוב לשעה, כי בהתחלה חשב שאולי זאת התקלה. אחרי פירוק של חצי מכונה הבין שהתקלה היא במיסבים שהיו חלודים. בנוסף איבחן ותיקן את המייבש. המחיר שלקח היה הוגן מאוד. בסיום העבודה עזר לי להוריד את המכונת כביסה התקולה לאשפה.
הוא הגיע מהר מאוד, דיברנו בערב והוא הגיע כבר בבוקר למחרת. הוא אבחן לי שמדובר בתקלה שאין טעם לתקן ושעדיף לקנות מכונה חדשה. המחיר נקבע מראש ולא בוצע שום תיקון ולכן מרגיש לי שהמחיר גבוה.
ערן היה פשוט אחלה, לקח מחיר סביר והוא בנאדם ממש מקצוען!
אלברט היה בסדר גמור ואמר מראש את עלות הביקור. הוא מצא את התקלה והחלטנו שעדיף להחליף את המכונה.
השירות היה בסדר גמור, הוא ראה שהתקלה היא במוח של המכונה ולכן המליץ לנו שלא לתקן אותה. הוא היה הגון מאוד ואפילו לא רצה לקבל תשלום על שירותיו, בסוף אנחנו התעקשנו לשלם לו.
אבחון תקלה בכרטיס אלקטרוני ובגומיות במכונת כביסה מחברת AEG.
הוא היה מאוד מקצועי, התרשמנו ממנו מאוד. עלה מיד על התקלה והיה הוגן כי אמר לנו את המחיר כדי שנשקול אם אנחנו מעדיפים כבר לקנות מכונה חדשה. למרות שהשקיע כחצי שעה על בדיקת המכונה הוא ביקש רק את הסכום של הביקור שסוכם מראש.
עשה את עבודתו נאמנה. מכונת הכביסה לא נדלקה. קראתי לנחמיה שזיהה שהבעיה בכרטיס אלקטרוני. לקח את הכרטיס למעבדה ושם אבחנו שהנזק לכרטיס גדול מדי ואין טעם לתקן. שילמתי לפי עלות ביקור. איש נעים הליכות.
השירות היה בסדר, אבי בחור אדיב, הגיע בזמן ונתן שירות טוב, אך במקצועית לא הייתי נותן לו 10.
אבחון תקלה בכרטיס אלקטרוני במכונת כביסה קריסטל.
היה מצוין! הגיע, ואיבחן שהלך הכרטיס האלקטרוני במכונת כביסה, והחלפתו היא בעלות מאוד גבוהה, לכן, הציע שנשקול אם אנחנו רוצים לתקן או להחליף את המכונת כביסה. לאחר שהיה אצלנו, הלך ואפילו חיפש כרטיס בשבילנו אבל מצא כרטיס לא מאותו דגם. ממש עשה מעל ומעבר, אין לי מילים! שירות עשר! אפילו אמר שנתקשר אליו וימליץ לנו איזה מכונה לקנות.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.