מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 30 חוות דעת רלוונטיות
המקרר לא קירר, הוא היה מקסים, התקשרתי ותוך 10 דקות היה פה, עבד מהר והיה אחלה.
שגיב לקח את הכרטיס למעבדה ורק אחרי שקבעו שאי אפשר לתקן הוא החליף כרטיס. הוא הרשים אותי מאוד לטובה.
השירות שלו היה מצוין ברמה מאוד גבוהה.
הוא היה סבבה. הגיע בזמן ומהר, היה אחראי וזר לאחר מכן לראות שהכל באמת עובד כמו שצריך.
הוא היה בסדר גמור! בא בזמן, עשה עבודה טובה.
היה שירות מצויין! יניב הוא בחור טוב מאוד. הוא לא היה בטוח שהחלפת הכרטיס תתקן את הבעיה, אז הוא החליף בכל מקרה ולא לקח עלות, ורק לאחר יומיים שהתברר בוודאות שהתקלה סודרה שילמתי לו . המחיר שיניב גבה היה הכי נמוך בהשוואה לשוק. התיקון היה מקצועי והוגן והוא עושה הכל ביעילות.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.