מציג חוות דעת 1 - 8 מתוך 8 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה בסדר גמור.
הוא היה בסדר, טיפל בבעיה, המחיר היה סביר בעייני וסה"כ אני מרוצה.
הוא היה מקצועי ביותר, הגיע בזמן והכל בסדר, מבחינת המחיר זה היה טיפה יקר לטעמי.
עשה עבודה נהדרת בצורה מיטבית. דיברנו שיגיע למחרת ובסוף הגיע באותו יום כי שינה את התוכנית. הוא היה מאוד נחמד והסביר מה היתה הבעיה. מגיע לו ציון מקסימלי.
החלפת עינית ופיוז במזגן עילי של חברת תדיראן 1.5 כוח סוס.
הוא היה ממש בסדר, דיבר איתי ולקח פרטים לפני שהוא הגיע עם כל מה שהיה צריך. אני לא יודעת לגבי מחירים כל כך.
היה בסדר גמור! הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה והוא נחמד ואדיב.
החלפת כבל, פיוז ואספקת שלט למזגן עילי מחברת תדיראן בהתנדבות עבור קשישה.
צביקה מהמם. פניתי אליו כי היה לקשישה מזגן שלא עבד ולא היה לה שלט, ישר אמר "בטח בטח" והיה מוכן להקריב מהזמן הפרטי שלו כדי להגיע. לפני הכל הביא שלט והודה על הזכות לתת מעצמו וממש ריגש אותי, כנראה שנכנסו ציפורים שעשו קצר במזגן אז החליף פיוז, כבל וניסה לאטום, החליף כל מה שצריך והוסיף עוד כבל מיגון שימנע מציפורים להכנס, אמר שאם צריך אותו עוד ישמח לדעת. בקיצור עשה הרבה מעל ומעבר ובסוף שלח לי דו"ח שירות שמתאר את הבעיה ומה שעשה.
הוא היה סבבה לגמרי. התקשר חצי שעה לפני שהגיע, להזכיר לנו שהוא בא. הם היו שני חבר'ה, ממש מקצועיים, לא ניסו לעוור אותי במחיר והסבירו לי את כל האפשרויות, אמרו שאפשר להחליף את הכרטיס זיכרון, שעלות התיקון שלו היא יותר גבוה או שאני אשתמש במתג של הפיוז הרא שי להשתמש בפיוז הראשי של המתג. אמר לי מראש על עלות של ביקור 180 ולקח פיוז ועבודה 30-40
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.