מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 63 חוות דעת רלוונטיות
משה חמוד, הגיע בזמן, הסביר מה צריך לעשות, מאוד מתקשר ועשה ככל יכולתו לא להחליף מדיח ולפתור את התקלה. לבסוף זה לא צלח והוא גבה תשלום על ביקור.
היה מצוין! הוא נתן שירות יפה מאוד והוא אחלה בחור.
הוא היה בסדר גמור, ממש נשכב על הרצפה, בדק, את המדיח ביסודיות והגיע למסקנה שהמנוע לא עובד. האופציות הן או להחליף מנוע או לרכוש מדיח חדש כי ההפרש במחיר בין תיקון לקנייה חדש אינו גדול. המליץ לקנות חדש. לא רצה לגבות כסף כי לא תיקן כלום. איש הגון, מאוד אדיב, מנומס, קשה למצוא בימינו בעלי מקצוע כמוהו ממליצה בחום להעזר בו.
היה מדהים, מאה ממאה! הוא הביא לנו המלצות והסביר איך הכל עובד ומה שווה לנו לעשות. הוא מהמם.
היה מאה אחוז! חשבתי שהייתה תקלה עם המדיח, הוא הגיע לבדוק ולבסוף התברר שהכל בסדר. הוא היה שירותי, הסביר לפרטי פרטים ונתן אינפורמציה מעבר למה שנדרש.
המדיח לא היה ניתן לתיקון אבל הוא הגיע פעמיים, בפעם הראשונה הוא לא רצה לקחת תשלום על ביקור בגלל שהוא לא הצליח לתקן. נראה לי שהוא מאוד מקצועי, המלצה גבוהה מאוד.
נאור הגיע מהר והכול היה בסדר גמור.
הוא אמר שזה לא בעל תיקון, הוא עשה מאמצים רבים ובדיקה מקצועית ומעמיקה. מגיע לו רק שבחים, הכל עשר.
סבבה, הכל בסדר גמור. את התנור הוא רק בדק כי הוא היה גמור ולא היה אפשר לתקן, את המדיח הוא תיקן וזה עובד.
הזמנו אותו בגלל הצפה מהמדיח בכל פעם שהיינו מפעילים אותו. הוא לא מצא את התקלה ולא היה נראה לו שזה מהמדיח, אחר כך פתחנו את הפנלים מתחת למטבח וראינו שיש שם פתח ביוב שעולה והנזילה לא מהמדיח.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.