מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 30 חוות דעת רלוונטיות
בחור נחמד ומקצועי.
השירות שלו נפלא! הוא הגיע בזמן. הוא בחור מקסים ונהדר! הוא ניסה והשתדל אבל לא הצליח לפתור את הבעיה. זה עניין של מיומנות והוא לא הצליח לתקן את הכרטיס האלקטרוני. הוא החליף את המשאבה והחזיר לי את כל הכסף אחרי זה... לא רק החזיר את החלקים אלא גם את דמי הביקור! שזה הוא לא היה חייב ובאמת לא ציפיתי מטכנאי שיחזיר... אם הוא היה מתקן כרטיסים אז זה היה עולה זול יותר כי זה בלי מעבדה. אם הוא היה לוקח למעבדה זה היה עולה לי יותר...
השירות היה מעולה, הוא היה אחלה. בסופו של דבר לא היה ניתן לתקן את המדיח.
הוא היה אחלה, נתן שירות טוב ומקצועי.
היה שירות יעיל, מקצועי והגיע בזמן. הייתה בעיה במדיח כלים, הוא גילה שזה מהכרטיס, לקח לבדיקה ובסוף החלטנו שלא לתקן את המדיח אבל הגיע חזרה בכדי להחזיר את הכרטיס.
הוא היה ממש מצוין, בדק את זה ואמר שהיה קצר חשמלי בשקע שגרם לתקלה בכרטיס. המליץ לנו לתקן את החשמל במקום לשנות את הכרטיס של המכונה.
ניסיון לתיקון מדיח כלים של חברת סימנס על ידי החלפת מנוע ובדיקת כרטיס אלקטרוני.
הוא היה בסדר גמור ועשה מעל ומעבר. הוא בדק את המדיח, ניסה לתקן והתייעץ עם אנשים אחרים אבל בסופו של דבר זה היה בלתי אפשרי והיינו צריכים להחליף מדיח.
הוא היה סבבה, הגיע בזמן. לקח לו הרבה זמן למצוא את התקלה אבל הוא היה נחמד ואמר שעדיף לי לקנות חדש מאשר להחליף כרטיס, למרות שהיה יכול לגבות ממני כסף על עוד עבודה הוא לא עשה את זה.
שירות טוב. היה אמין לחלוטין, נחמד מאוד והגיע בזמן שקבעתי איתו, ואף הקדים אותי במקצת. התברר שהמדיח פגום ולא כדאי להחליף, נתן ייעוץ בנוגע למדיחים חדשים, אני מאוד מרוצה מהשירות שלו.
הוא בא, ניסה לתקן לי המדיח, החליף לי חלק ולקח עלות עבודה. הבעיה לא נפתרה אז הוא בא שוב ואמר לי שלא כדאי לי לתקן כי לא משתלם לי. הוא עשה מעשה הגון, הוא החזיר לי את הכסף על העבודה שעשה לפני.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.