מציג חוות דעת 1 - 1 מתוך 1 חוות דעת רלוונטיות
בדיקת תקלה בכרטיס מסך, במקלדת ובעכבר של הלפטופ.
הוא הגיע אליי הביתה לאסוף את המחשב. אמר שיקח לו שבוע וחצי לפתור את התקלה ושהוא מזמין את החלקים. במשך חודש וחצי אני זה שכל פעם יצרתי קשר להתעדכן ואמרו לי שמחכים לחלקים. כשהגיעו החלקים הסתבר שלא הכל הגיע אז הוא שאל אותי אם אני רוצה להמתין לשאר החלקים. הוא לא התנצל ולא הציע פיצוי, אם היה עושה את זה הייתי משאיר את המחשב בתיקון. ממש התאכזבתי. בשום רגע בתוך התהליך הזה לא יצרו איתי קשר לראות מה קורה, הרגשתי שאני צריך לנדנד כדי לקבל תשובות. הוא החזיר לי את המחשב הביתה ולא גבה תשלום.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.