מציג חוות דעת 1 - 1 מתוך 1 חוות דעת רלוונטיות
החלפת משאבת שמן וכל הרכיבים שקשורים אליה שרכב יונדאי H1 משנת 2003.
*** עדכון מהזמן האחרון (6 חודשים לאחר תיקון שעלה 9000 ש"ח ): שוב הרכב נתקע ונגרר למוסך, ביקשתי שיבדקו מה העניין והתשובה הייתה שהרכב אינו מתניע מכיוון שהמערכת של פויינטר אינה עובדת כשורה ... מפאת חוסר זמן וגרוע מכך חוסר ברכב עובד ניגשתי להתעסקות הנ"ל רק מספר ימים לאחר מכן .. פוינטר שלחו איש שרות כדי לראות מה קורה ,הבחור החל להתעסק בענייני החשמל וקבע שהרכב אינו מטעין היטב את המצבר(כמובן שמיידית הראיתי לו שהחלונות עולים ויורדים ושיש אורות ורדיו - אך הוא בשלו ...) - חיבר כבלים והופ - פלא !!! הרכב מתניע ונוסע !!! (להזכירכם שבוע סיוט ללא רכב שעובד ,תיזוזים אין סוף והמתנה לאיש שרות פויינטר יום שלם ...) . בשורה התחתונה שוב המוסך ניסה להתנער מכל דבר שנעשה , מנהל המוסך אריה אמר שניסה להתניע כשהרכב הגיע ושטען את המצבר (שהוחלף על ידו 5 חודשים לפני) במשך כמה שעות. איני יודע אם הדבר נכון אך אני כן יודע שמבחן התוצאה הוא שנותן מבחינתי את הטון. הטענת המצבר היתה אמורה להיות אחריות מלאה של המוסך מאחר והם החליפו את האלטרנטור ועוד.. - אבל עברה חצי שנה אז למה להתאמץ ולבדוק ... בקיצור מבאס. היו עוד דברים רבים בדרך שהעדפתי להקטין כ"לא חשובים" כמו : שיחה מוקדמת שהייתה על כך שקיבלתי הצעת מחיר ממוסך יבואן על החלפת משאבת השמן (הבעיה העיקרית ) בעלות של 6000 ש"ח והצהרה מצד אריה שאין סיכוי שמגיעים לסכום כזה ושזה מגוחך (זו הסיבה שהגעתי למוסך הזה לתיקון ... ולהזכיר שילמתי 9000 ש"ח ...!) החלפת רפידות ברקסים כאשר במפורש ויותר מפעם אחת ביקשתי לא לעשות ולאחר שעשו ביקשתי לפרק עד שכבר לא היה נעים לבקש שוב , חריגה מהצעת המחיר כאמור , ובקשות בלחץ מאריה על מה עושים עם הרכב מכיוון שהוא תופס חניה בקרבת המוסך (ואני מגיע אחרי כמה ימים לסדר את העניין ומגלה שיכולתי לקחת אותו עוד ביום הראשון - קצת חוצפה !!). בקיצור לאחר שיחה עם אריה בה הדברים הובהרו מבחינתי , הוצע לי על ידו להביא את הרכב ולבדוק אותו שוב - לא חזרתי אליו והלכתי למוסך יותר רציני שאינו מזלזל בנתינת שרות או בכספם של לקוחותיו .
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.