מציג חוות דעת 1 - 8 מתוך 8 חוות דעת רלוונטיות
ממש 10!
הוא היה מעולה, הגיע אליי ארבע פעמים, עשה הרבה נסיונות של ניסוי ותעיה מול החברה (לא כל אחד מכיר את הטכנולוגיה הזו) עמד בזמנים, עבד קשה. מקצועי וגם אדם מאד נחמד ומאיר פנים. ממליצה בחום!
החלפת כרטיס מעבה במזגן עילי אינוורטר.
10 מכל הבחינות :) אריאל בחור משכמו ומעלה, שירותי ומקצוען.
הוא היה בסדר גמור, היה מקצועי.
הוא היה נהדר! מקצועי, דייקן והוגן.
דניס הפנה אותי לבעל מקצוע בשם אשר, כי יש לי מזגן מסוג אינוורטר והוא לא מתעסק עם זה. אשר היה אחלה, עשה עבודה טובה, לקח את הכרטיס ונסע למעבדה של אלקטרה לתיקון. הם לא הצליחו לתקן ובסוף קניתי כרטיס חדש. היה בסדר גמור, בחור טוב ומקצועי.
החלפת חיישן (רגש) + תיקון כרטיס בלוח פנימי והחלפת כרטיס במעבה במזגן אינוורטר של אלקו-אלקטרה.
10 מכל הבחינות :) התקשר להודיע שמגיע, הגיע בזמן. ביצע בדיקה שבה התברר שהמזגן כן קירר, אך לא לאורך זמן. על כן נבדק גם הכרטיס ביחידה הפנימית שהסתבר שהיה תקול. הכרטיס נלקח למעבדה, שם תוקן ויחד עם זאת נאמר ע"י הטכנאי, כי לא בטוח שהבעיה בו ולכן יש לבדוק את הכרטיס בחלק החיצוני של המזגן כלומר המעבה/מדחס. על כן דידי בדק את הכרטיס בתוך המעבה ועל פי הנתונים הסתבר שהתקלה נובעת ממנו ויש להחליפו. לכן פורק ונלקח למעבדה לבדיקה והוחלף לחדש. כדאי לדעת, בדיקת מזגן אינטוורטר ותיקונו זה תהליך מורכב מאד שלא כמו במזגן רגיל ונדרשת סבלנות רבה. לדידי חשוב מאד שהטיפול יהיה מאה אחוז כדי שהלקוח יהיה מרוצה. הוא גם הוסיף לי חודש על האחריות שקיימת על הכרטיס.
הוא היה מעולה, הוא ממש בחור טוב והוא עזר לי. גם המחיר היה טוב. השירות היה יעיל מהיר ואדיב. מומלץ בחום.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.