מציג חוות דעת 1 - 6 מתוך 6 חוות דעת רלוונטיות
איציק היה בדירה כמה שעות עד שאיתר את התקלה וניסה מאוד לפתור אותה. בסופו של דבר יש בעיה בכרטיס של המזגן וכנראה צריך להחליף אותו, אז בינתיים הוא עשה תיקון זמני עד שאחליט מה לעשות. הוא הגיע עוד באותו יום שדיברנו ולקח מחיר הוגן לגמרי לדעתי. מבחינה מקצועית, אני חושבת שהוא היה יכול לעלות על התקלה קצת יותר מהר, אבל הוא היה מספיק הוגן ועשה כל מה שהוא יכול.
בדיקת נזילה במזגן מיני מרכזי ישן וביצוע תיקון זמני על ידי ניקיון צינורות הניקוז.
הוא הגיע ולא תיקן את הבעיה, אמר שלא שווה לתקן את זה ושאין איך, אך הוא כן עשה פתרון מסוים בכך שהוא ביצע ניקיון בצינורות הניקוז, הוא אמר שזה פתרון זמני, כרגע נראה שזה תקין, אם כי לא ציפינו לתקן את זה בכל מקרה. היה ממש מקצועי והכל עשר.
הוא היה מצויין! עבד יפה והיה מקצועי ונחמד, הוא התנהג יפה והגיע בזמן.
אחרי בדיקה הוא מצא שיש כבל בין היחידות קירור וחימום שלא היה מונח כמו שצריך. הוא ניתק את היחידה שעושה חימום והשאיר את היחידה שעושה קירור מחוברת. ז"א שהמזגן יכול לקרר אבל לא לחמם. הוא לקח עלות גבוה יחסית על הדבר הזה. הוא לקח יותר ממחיר ביקור למרות שהוא הבהיר שזה רק תיקון ללא חלקים. לא הבנתי למה הוא לא תיקן את החוט ורק פתר את הבעיה באופן זמני. זה בעייני קצת מוזר. בסוף הדייר יחליף, בעצמו את הכבל. לא מבינה למה הבעל מקצוע לא עשה את זה. בנוסף, ההתקשרות איתו הייתה גם מוזרה. קבענו ואז הוא ביטל ואז דחה את שעת ההגעה.
בדיקה ותיקון זמני של מזגן.
הוא היה סבבה לגמריי! היתה בעיה מאוד מורכבת שבסוף נפתרה עם מישהו אחר אבל הוא נתן את הטיפול הראשוני והיה ממש בסדר. הוא מקבל מבחינתי 10 בכל הפרמטרים :)
הוא בא לבדוק את המזגן כי הוא התקלקל וכנראה שמשהו נשבר שם. התיקון שבאמת צריך לעשות היה יקר מידי בשבילנו אז הוא עשה משהו זמני כדי שנוכל להשתמש במזגן.
הוא היה ממש בסדר. המזגן עובד כמו שצריך , הוא היה הגון והציע כל מה שאפשר לעשות. השירות היה בסדר גמור, נחמד ועשה עבודה טובה. נראה שהוא מקצועי, ידע מה הוא עושה. המחיר גם היה בסדר והגון.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.