מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 39 חוות דעת רלוונטיות
ממש בסדר גמור!
ערן שלח טכנאי אחר בשם תובל שעובד איתו. הוא נתן שירות טוב, היה צריך להחליף שני חלקים בתנור ובסה"כ אני מרוצה.
הוא הגיע בדיוק מתי שקבענו ותיקן את התקלה. אחרי שבוע התקלה חזרה, הוא בא שוב והחליף עוד פעם את החלק. אחרי כמה ימים התקלה חזרה שוב ועכשיו הכל הסתדר.
החלפת קבלים, תרמוסטט וכרטיס אלקטרוני במיישב כביסה של חברת א.א.ג.
היה בסדר. ביום הראשון הוא איחר, דחינו ליום אחר ואז הוא הגיע בזמן.
תיקון מקרר של חברת אמנה שכלל ניקוי, החלפת והספקת כרטיס דיגיטלי ותרמוסטט הפשרה.
הוא הגיע די מהר, תוך שעה וחצי היה אצלי, קצת לפני שהגיע עדכן שמגיע עוד מעט ואמר לי לרוקן את הפריזר. כך היה וso far so good הכל נראה בסדר. הוא על הדרך ניקה והיה ממש ממש בסדר.
הוא היה בסדר בגדול. הייתה בעיה אחת שהוא הגיע בלי מכשיר לבדיקת הכרטיס, אבל הוא נסע עוד באותו יום ולהחליף לי את הטרמוסטט למרות שהיה יום שישי ככה שהוא עשה מאמצים. הוא גם היה נחמד, לקח מחיר סביר ביחס לאחרים שבדקתי ואני מרוצה ממנו סך הכל :)
שחר היה אצלי 3 פעמים, בהתחלה חשבנו שזה התרמוסטט כי החימום לא עבד, אחרי זה המייבש לא עשה כלום אז הבין שזה בעיה בכרטיס ששרף את התרמוסטט, לקח למעבדה ותוך יום החזיר אותו. הוא מקצוען, מאוד נחמד ונתן שירות מצוין עד שראה שהתקלה טופלה כמו שצריך.
בסדר גמור. עשה את העבודה, רואים שהוא בודק היטב לפני שמחליט מה הבעיה, יסודי מאוד ולא מנחש. אני חושב שזה היה קצת יקר.
החלפת תרמוסטט, קבל וכרטיס אלקטרוני במייבש כביסה של חברת זנוסי.
הוא היה מאוד סבלני, הסביר ועשה תיאום ציפיות מראש לגבי עלות התיקון, המחיר הוגן לדעתי, החליף בהתחלה תרמוסטט ואחר כך קבל ואז את הכרטיס, הכול היה ניסוי ותהייה ועשה עבודה טובה, עמד בזמנים והיינו מרוצים ממנו.
היה שירות טוב, הוא טיפל בבעיה כמו שצריך בתוך זמן סביר. אני מסופקת מהשירות שקיבלתי.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.