מציג חוות דעת 1 - 2 מתוך 2 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה פשוט מדהים! הבעיה עוד לא נפתרה לגמרי אבל לא באשמתו. אין כאלה טכנאים, פשוט אין דבר כזה! הוא גם הגיע בזמן, שזה מאוד יפה וגם יש לי בעיה מורכבת מאוד שקשה לאתר והוא לא אומר נואש! הוא עשה מלא בדיקות וכל פעם כשחשבתי שהוא עומד להתייאש הוא הגיע עם פתרון אחר. הוא עוקב כדי לראות מה קורה והסיפור עוד לא נגמר אבל הוא השקיע המון עד עכשיו ואני בטוח שהוא ישקיע עד שזה ייגמר לכאן או לכאן. היה פשוט מדהים!
תיקון מדיח כלים של חברת בלומברג כלל בדיקת נזילה והחלפת כרטיס אלקטרוני.
שירות מקסים ואדיב! הגיע בזמנים סבירים, הוא הגיע אליי שלוש פעמים, בכל פעם ניסה לתקן את הנזילה ללא הצלחה. התקשר ביוזמתו כדי לתאם איתי ולא הייתי צריך לרדוף אחריו. בעיה אחת הוא פתר על ידי החלפת הכרטיס אלקטרוני אבל את הנזילה בסוף לא הצליח לתקן שזה היה קצת מאכזב, אבל אני לא יודע אם מישהו אחר היה מצליח לתקן את זה. אחרי זמן קצר גם הכרטיס החדש (שלא היה חדש אלא משוקם) התחיל לעשות בעיות. בסופו של דבר אפשר לומר שהתיקון נכשל. אבל לזכותו ייאמר שהוא הזהיר אותי שזה עלול לקרות, ומלכתחילה אמר שאולי עדיף לקנות מדיח חדש במקום לתקן מדיח בן עשר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.