מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 58 חוות דעת רלוונטיות
הוא הגיע לביקור בגלל רעש מהמקרר והסתבר שהרעש הזה תקין.
היה בסדר גמור! הוא נדיב, ישר, הוגן אין לי שום סיבה להגיד עליו משהו לא טוב! הוא היה מאוד הוגן והסביר לי את התקלה במקרר.
מאור היה בסדר גמור, מאוד נחמד, אמין ובסך הכול היה אחלה ממש.
היה בסדר, הייתי מרוצה!
שי הגיע והסביר לי שלא שווה לתקן את הבעיה ועדיף כבר לקנות חדש. הוא היה ממש מעולה והייתי מאוד מרוצה ממנו.
היה בסדר גמור, עשה לי הנחה כי לא היה מה לתקן. רק מה, אחרי שהלך התגלתה בעיה אחרת, אז התבאסתי שלא עשה בדיקה מקיפה אם כבר היה כאן. בדק את הטמפרטורה, וסיפק לי מידע משמעותי על הובלת מקררים, שצריך להמתין 24 שעות לפני חיבור המקרר שוב לחשמל, אחרי הובלה, כי השמן בפנים צריך להתייצב או שיזלוג החוצה וייצר סתימות.
לא הצליח לאתר את התקלה, אך התקלה לא פוגעת בתפקוד של המקרר והיחס שלו היה בסדר גמור. לגבי התנור הסביר לי את התקלה אבל העדפתי לקנות חדש.
הוא היה בסדר גמור, הגיע מוקדם יותר מהזמן שקבענו, איתר את הבעיה ופתר אותה.
הוא היה אחלה, הגיע באותו יום, היה אדיב, מסור ונחמד. השקיע, בדק והסביר בדיוק את הבעיה. התרשמתי ממנו מאוד!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.