מציג חוות דעת 1 - 2 מתוך 2 חוות דעת רלוונטיות
התקשרתי אליו בחמישי בבקר והייתי צריכה את ההובלה ליום שישי. הרבה אנשים לא היו פנויים והוא הוא אמר לי שהוא יכול לבוא ב12. ביקשתי ממנו שאם אפשר שנשתדל לסיים לפני כניסת שבת. בגלל זה הוא הקדים והגיע ב11 בסוף. דבר שני, הוא עשה את העבודה מושלמת. המחיר היה בסדר, כולם אמרו לי את אותו מחיר. הדבר היחיד שהפריע לי זה שאני סיכמתי עם גיא שהם מורידים גם את המיטה הישנה. כשהם הגיעו הם אמרו לי "מה , לא קבענו " ואז אמרתי להם שזה בדיוק מה שסיכמתי עם גיא אז הם שתקו והסכימו להוריד אותה אבל לא אהבתי את זה. אבל זה לדעתי היה בקטנה.
הובלת דירת שני חדרים שכללו מיטה זוגית וספה דו מושבית מתל אביב לבית זית.
התקשרתי אליו לקבל הצעת מחיר להובלה, הוא ביקש שאשלח לו תמונות, אספתי את כל הפריטים למקום אחד מרוכז וצילמתי, בגלל שעדיין לא סיימנו לארוז הכל ציינתי ואמרתי לו שלא כל הפריטים נמצאים בתמונה ושיש לי עוד 10-15 ארגזים. הצעתי לו להגיע אלי להצעת מחיר כדי לראות את כל הציוד באופן מדוייק ושלא יהיו הפתעות אבל הוא וויתר והחליט לא להגיע. לעבודה הוא שלח את הצוות שלו, הם עשו עבודה טובה והכל היה בסדר עד שאחת השכנות בבניין התלוננה שמאז שעברתי דירה המנורה בחדר מדרגות לא תקינה, ראיתי שבאמת בית המנורה יצא מהמקום. ועד הבית הזמין חשמלאי וביקשו ממני לשלם עבור זה כי ההשערה הייתה שזה קרה בזמן ההובלה. פניתי אליו כשראיתי שאין מה לעשות שאני אאלץ לשלם, הוא ניסה להתכחש, דיבר עם האנשים שעשו את ההובלה, אמרו שהם לא עשו את זה. מדובר בבניין עם חדר מדרגות מאוד צר וכשמעבירים רהיטים כמו שלי זה הגיוני שזה ייקרה. בסוף אחרי עוד שבוע של משא ומתן מול ועד הבית אמרתי שאין בריריה והוא ייצטרך לשלם. אחרי הרבה תזכורות החזיר את התשלום עבור התיקון. כדי שיחזיר שלחתי לו תעודת אחריות, הוא טען שהיא לא כתובה טוב ושאכתוב את השם המלא של אישתו ובלי להגיד כלום ישר שיניתי לפי מה שהוא אמר. אחרי כן כשהוא שלח לי תעודת אחריות לגבי התשלום על ההובלה, הוא לא כתב אותה בצורה תקינה ורציתי שיישנה את הפרטים, אבל הוא זלזל בבקשה שלי, אמר שזה בסדר איך שכתב. היה עוד עניין שהחשמלאי שתיקן כתב בתעודת אחריות שהתשלום גבוה מהתשלום המקורי של העבודה ולכן הוא גם החזיר לי תשלום גבוה יותר. אני אמרתי לו את זה ורציתי להחזיר לו את ההפרש אבל הוא אמר שהכל בסדר. השיחה האחרונה שלנו הייתה לגבי התעודת אחריות שהוא שלח לי שהייתה לא תקינה, הוא מאוד התעצבן, דיבר בצורה לא נעימה, אמר שעשה לי טובות, שהיה יותר ציוד ממה שאני אמרתי, למרות שאמרתי לו שיש יותר ציוד ממה שיש בתמונה והצעתי לו להגיע להצעת מחיר, הוא גם הזכיר את עניין ההפרש, למרות שאני רציתי מיד להחזיר. בסוף החזרתי לו את ההפרש, אבל זה היה מאוד לא נעים. בסוף טרק את הטלפון ואני לא מאחל לאף לקוח לעבור כזה דבר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.