מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 18 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה אחלה בן אדם והסביר לי איך לפתור את הבעיה לבד.
מצא שהבעיה הייתה בגומי, החליף אותו ועכשיו זה טוב.
שגיב הגיע, הציע וביצע שירות מינימלי בשלב ראשון. פרק את הדופן, הפשיר את המקרר, ניקה ואיזן דלת המקפיא. שגיב עבד יפה, הסביר כל מה שהוא מאבחן ומטפל. נתן הנחיות להמשך בצורה מאד ברורה ולקח מחיר הוגן, באופן מפתיע :)
הוא היה נהדר והיה תענוג לעבוד איתו. הציע מספר פעמים להקדים את התיקון, היה מאוד יעיל ועשה עבודה מהירה וטובה...
יניב עבד קשה מאוד ותיקן לי את המקרר. היה צורך בהחלפת חלק כדי לפתור את הבעיה, הוא הראה לי את החלק המקולקל ואת החלק החדש. הוא ניקה את כל הצנרת במקפיא והפשיר אותו כדי שהבעיה לא תחזור על עצמה.
הוא הגיע, עשה את העבודה והכל בסדר.
היה מדהים, מצוין, מעולה, כל המילים הטובות שיש אפשר להגיד עליו, אבל המילה שהכי מתארת אותו זה הוגנות. בחיים שלי לא נתקלתי בבעל מקצוע שהסביר לי פעמיים בטלפון איך לתקן את הבעיה בעצמי כדי לחסוך לי עלות ביקור. כשזה לא עבוד הוא הגיע אלינו וראה שהבעיה קצת מורכבת יותר ותיקן את זה בלי בעיה.
היה מקסים! הוא פירק במקפיא את מה שצריך, הפשיר אותו ונתן הוראות מדוייקות לכמה זמן לחכות לפני חיבור חזרה לחשמל, מה אמור לקרות ותוך כמה זמן (אכן קרה) ואחכ היה זמין לשאלות בווטסאפ. ממש מרוצה.
תיקון מקרר של חברת אמקור שכלל הוספת גוף חימום למניעת קיפאון בפריזר.
ירון היה מצוין. בא בזמן, כפי שסיכמנו, עשה עבודה טובה ובמחיר שווה לכל נפש. ממש על הכיפאק.
תיקון הפריזר במקרר מחברת Hisense המאוורר נתקע בעקבות קרח שקפא.
הוא עלה על התקלה דיי מהר, עבד מהר ובינתיים הכל עובד כמו שצריך.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.