מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 10 חוות דעת רלוונטיות
הגיב לטלפונים ולוואטסאפ יחסית מהר, הגיע בזמן ונתן התראה לפני שהגיע. טיפל בבעיה במהירות וביסודיות.
היה ממש מעולה. הוא הסביר לי בטלפון שזו כנראה בעיה של הצטברות קרח במקרר הנובעת מזה שמספר שעות המקרר היה פתוח, הפתרון שהציע לי היה לנתק את המקרר ל24 שעות. עשיתי את זה והבעיה נפתרה. זה היה מדהים בעיני שבמקום לבוא ולקחת סתם עלות ביקור הוא עזר לי בטלפון. אני ממליצה בחום.
שירות בסדר גמור. ניסים בא בזמן ועשה מה שצריך.
הוא היה מקצועי, זמין ועשה לי עבודה מעבר בכך שבדק לי נקודת גז חדשה.
מדהים מדהים מדהים! הוא היה סבלני וישר, מאוד נחמד ונתן לי באמת שירות אדיב ומעולה. הוא לקח מחיר הוגן עבור העבודה שעשה והרשים אותי מאוד לטובה!
תיקון נזילה המקרר מחברת Hisense.
הוא היה אחלה, הגיע ממש מהר ועשה עבודה טובה. אמר את המחיר מראש.
תיקון דלת המקרר שלא נסגרה כמו שצריך וגרמה לנזילה מהמקרר חברת הייסנס.
התלבטתי הרבה לפני שפניתי לאיש מקצוע שיתקן את המקרר, במיוחד בתקופת הקורונה ואני שמחה שעשיתי את זה. זה נפלא להיתקל באיש מקצועי וכל כך נחמד שעושה את העבודה מתוך אהבה והנאה. יניב המומחה הזה פירק את הדלת וחיבר מחדש את הציר, פתר את הבעיה וחסך לנו הרבה תסכול. תודה רבה יניב!
היה מצוין ואני מרוצה.
תיקון נזילה במקרר מחברת Hisense.
הוא היה נחמד ופתר את התקלה אבל הוא לא עמד בזמנים שקבעתי איתו ולא הודיע ולדעתי זה לא מקצועי.
הכל היה בסדר גמור.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.