מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 10 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה ממש טוב, זיהה מהר את התקלה, תיקן אותה במהירות ולא לקח לי תשלום על העבודה, אני מרוצה.
טיפול 10,000 שכלל החלפת בלמים ותיקון ממיר קטליטי ברכב מדגם Santa Fe שנת 2008 של חברת Hyundai.
השירות היה ממש נחמד, המחירים גם היו הוגנים לדעתי ובסך הכול אני מרוצה.
טיפול 10 אלף, הכולל החלפת רפידות בלם קדמיות ואחוריות ותיקון מתזים לוישרים ברכב מסוג יונדאי גטס שנתון 2008.
היה בסדר מבחינת מהירות הטיפול והזמינות.
הגעתי למוסך בעקבות בעיה באורות הבלם שלא כבו. אלירן זיהה מיד שהבעיה היא במשהו שהתפרק ביוניט אורות הבלם, ואמר שכיוון שהעבודה קטנה הוא לא גובה עליה תשלום!! אחד העובדים תיקן את הבעיה בעשר דקות של עבודה. אלירן פיקח באופן צמוד על העבודה ובדק את את תקינותה. באמת התרשמתי גם מהיחס המכבד מהרגע הראשון, מהיושר וההגינות. וכמובן מהגישה הכל כך לארג'ית שבכלל לא מצויה, והכל ברוח טובה.
טיפול ברכב מסוג יונדאי I30 שנת 2008 כלל תיקון ברקסים, הגה וגלגלים.
שירות מאה אחוז, הכל פיקס! בעל מקצוע נחמד ואדיב, ביצע עבודה יחסית מהירה והתרשמתי שפתר את כל הבעיות.
טיפול תקופתי שכלל תיקון של רצועת טיימינג, צירייה וברקסים קדמיים, ברכב מסוג יונדאי טוסון שנת 2008.
הטיפול היה בסדר, הוא היה נחמד, אמין ומקצועי. המחירים היו טובים.
הוא היה בסה"כ בסדר גמור. הוא היה מקצועי, הוא היה נחמד, הוא ענה לי בזמן, נתן לי הצעת מחיר הוגנת וביצע את העבודה לשביעות רצוני.
תיקון בלמים קדמיים,החלפת צמיגים קדמיים,החלפת משולשים, טיפול תקופתי והכנה לטסס לרכב מסוג יונדאי גטס שנת 2008.
אני מרוצה מאוד מהמהירות אבל המחיר היה מאוד יקר.
הם היו בסדר גמור!
בדיקה של ברקסים ותיקוני פלסטיקה קטנים ברכב מסוג יונדאי, שנת 2008.
אני הגעתי כי חשבתי שיש לי בעיה בברקסים, הוא בדק לי את הרכב והיה מספיק הוגן איתי ואמר לי שהברקסים שלי בסדר גמור ושיש לי עוד זמן עד הטיפול בו אני אצטרך להחליף אותם. אהבתי את זה שהוא היה אמיתי איתי. הוא גם לקח לי ממש מעט כסף על הבדיקה והתיקונים הקטנים. יצאתי מאוד מרוצה בסך הכל.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.