מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 16 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה מעולה, בנאדם סופר מקצועי, נחמד, ישר, הגיע עוד באותו יום ממש מהר תוך 3-4 שעות למרות שהיה ממש עסוק ועשה מאמצים. היה מאוד הוגן עוד בטלפון וניסה לפתור את הבעיה כבר בשיחה ושהבין שלא ניתן לטפל נתן לי אבחנה בטלפון עם שתי אפשרויות אבל ביקשתי שיגיע בכל מקרה. כשהוא הגיע ישר הבין מה הבעיה, טיפל בה ועכשיו המקרר עובד פיקס ולפני שהלך אמר לי שאם תהיה בעיה נוספת אני יכול לדבר איתו.
אבי היה ממש מעולה! הוא תיקן לי את המקרר בצורה מקצועית ביותר, היה אמין מאוד ונתן עצות לאיך לשמור עליו שיתפקד כראוי. הוא אפילו חזר אליי כדי לראות שאכן הכל בסדר. אני מרוצה מאוד מהשירות שלו וממליצה לכולם להיעזר בו!
ביקור על תקלה בצינור גז ותיקון מדחס במקרר של חברת דוינצי.
הוא הגיע בזמן ובסך הכול היה בסדר. הוא קצת כעס שפירקנו את המקרר לפני שהוא הגיע.
היה בסדר גמור, הוא בן אדם מאוד אדיב. הוא סידר את מה שצריך בלי לדחוף דברים מיותרים ולקח רק עלות של ביקור.
אבחון ותיקון תקלה במקרר מחברת סמסונג שכלל תיקון כרטיס מדחס במעבדה.
אלרועי היה זמין, הגיע מהרגע להרגע, טיפל בבעיה ודאג להיות איתנו בקשר גם לאחר התיקון.
ייעוץ טלפוני לתיקון מקרר מחברת בלומברג שכולל איתור תקלה במדחס.
הוא היה מעולה מעולה מעולה. הוא איתר את התקלה כשהתקשרתי אליו לטלפון, בדק איתי בשיחה את הבעיה שהייתה וביקש לצלם את המקומות השונים במקרר. הוא זיהה מהתמונות שיש תקלה רצינית במדחס ולכן לא משתלם אפילו להזמין איש מקצוע כי חבל על האנרגיות שלנו. בסופו של דבר בזכותו הבנו שצריך לקנות מקרר חדש והוא חסך פגישה מיותרת מול בעל מקצוע. אני נורא מרוצה מהשירות שלו, הוא היה מאוד הוגן ונחמד. ממליצה!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.