מציג חוות דעת 1 - 5 מתוך 5 חוות דעת רלוונטיות
ניסיון לתיקון מדיח כלים של חברת סימנס על ידי החלפת מנוע ובדיקת כרטיס אלקטרוני.
הוא היה בסדר גמור ועשה מעל ומעבר. הוא בדק את המדיח, ניסה לתקן והתייעץ עם אנשים אחרים אבל בסופו של דבר זה היה בלתי אפשרי והיינו צריכים להחליף מדיח.
הוא בא, ניסה לתקן לי המדיח, החליף לי חלק ולקח עלות עבודה. הבעיה לא נפתרה אז הוא בא שוב ואמר לי שלא כדאי לי לתקן כי לא משתלם לי. הוא עשה מעשה הגון, הוא החזיר לי את הכסף על העבודה שעשה לפני.
היה לנו קשה לקבוע עם אביב וגם אחרי שקבענו הוא דחה אותנו ולא ממש עמד בזמנים. שאר האינטרקציה הייתה בסדר. הוא בדק את המכונה, לקחת אליו את הכרטיס האלקטרוני ואחרי בדיקה אמר שאי אפשר לתקן אותו אבל לא נתן איזו שהיא המלצה חלופית.
תיקון מדיח כלים של חברת בלומברג כלל בדיקת נזילה והחלפת כרטיס אלקטרוני.
שירות מקסים ואדיב! הגיע בזמנים סבירים, הוא הגיע אליי שלוש פעמים, בכל פעם ניסה לתקן את הנזילה ללא הצלחה. התקשר ביוזמתו כדי לתאם איתי ולא הייתי צריך לרדוף אחריו. בעיה אחת הוא פתר על ידי החלפת הכרטיס אלקטרוני אבל את הנזילה בסוף לא הצליח לתקן שזה היה קצת מאכזב, אבל אני לא יודע אם מישהו אחר היה מצליח לתקן את זה. אחרי זמן קצר גם הכרטיס החדש (שלא היה חדש אלא משוקם) התחיל לעשות בעיות. בסופו של דבר אפשר לומר שהתיקון נכשל. אבל לזכותו ייאמר שהוא הזהיר אותי שזה עלול לקרות, ומלכתחילה אמר שאולי עדיף לקנות מדיח חדש במקום לתקן מדיח בן עשר.
בדיקה ללא תיקון של מדיח כלים, חברת סמסונג. בעיה בכרטיס האלקטרוני.
הוא היה מאוד נחמד, מאוד מקצועי. אמר שלא שווה לתקן את המכונה אלא עדיף לקנות חדשה. התרשמנו ממנו מאוד לטובה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.