מציג חוות דעת 1 - 7 מתוך 7 חוות דעת רלוונטיות
היה בסדר גמור, פתר את הבעיה, אני מרוצה מהביצוע אך נראה לי שמחיר התיקון יקר מאוד. נוצר קרח באזור המאוורר שגרם לעצירת המאוורר וכתוצאה מכך עלו המעלות בתא הקרור, תא ההקפאה עבד בתקינות מלאה. עדי הוסיף גוף חימום סמוך למאוורר ובכך פתר את הבעייה.
שחרור סתימה ותיקון תקלת אי ניקוז מים (גפרור בתא המסנן) במדיח של חברת בוש.
היה ממש מצוין! כבר במעמד שיחת הטלפון הראשונית, כפיר ניסה להציע לי דרכים לפתור את התקלה בעצמי על מנת לחסוך זמן וכסף. משלא הצליחו הניסיונות, הסביר בגילוי נאות את המחיר במקרה ומדובר בתקלה שאינה מצריכה חלקי חילוף. במהלך הביקור גילה במהירות את התקלה שכאמור לא הצריכה החלפת חלקים. כפיר בהתנהלותו מזכיר את התוכנית של חיים הכט "יצאת צדיק" - אמין מאוד, מקצוען, הוגן במחיר, אדיב מאוד וזמין מאוד. הלוואי וירבו כמותו.
תיקון תנור של חברת סאוטר - תיקון תקלה בתא תחתון שלא נכנס לפעולה.
אני מרוצה! שיקף את מצב התנור (זקן ומתפרק) ואמר שלא כדאי להשקיע. אמר שניתן למשוך , לא הציע לתקן ולהחליף חלקים (שבהחלט ניתן להחליף) כדי להתעשר בלי צורך. סידר את התנור שיעבוד בתשלום של 250 ש"ח, עלות ביקור. חזר שנית ללא תשלום נוסף ,לאחר שהתקלה חזרה. מאז עובד תקין. עשר מכל הבחינות, התשלום היה כפי שסוכם מראש.
תיקון מקרר של חברת פריז'ידר, שהפסיק להקפיא, כושר הקירור ירד ותא ההקפאה החל להתכסות בקרח. השירות כלל איבחון התקלה ותפעולה.
הגיע העובד שלו (אשר) והסביר כי מקור התקלה בסתימה בין תא ההקפאה לתא הקרור. המקפיא הופשר והחללים שבין המקפיא לתא הקרור נוקו. ועל פניו נראה שהתקלה תוקנה. נלקח תשלום הוגן עבור העבודה. בדיעבד, מסתבר שהתקלה חזרה כעבור חודשיים באופן בלתי סביר. אותו טכנאי חזר, הפשיר שוב את המקפיא, כמעט ולא היה מה לנקות בחללים שנוקו בפעם הקודמת, ונגבה הפעם סכום גבוה יותר (!!) על אותה העבודה. שוב נראה שהמקרר חזר לפעול, אבל יש מצב שניתוח התקלה והטיפול בה איננו מקצועי מספיק ולכן היא לא נפתרת.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.