מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 16 חוות דעת רלוונטיות
הוא מצא שיש בעיה בכרטיס שליטה על ההפשרה והמליץ להחליף את הרכיב. הוא הפנה אותי לחנות ולאחר שקניתי את הרכיב, הוא ריתך לי הכרטיס למקום. עבד אצלי בערך שעתיים, עם זמינות מעולה ואני מרוצה ממנו מאוד. עד עכשיו היה 10 אבל לא בטוח שהתקלה נפתרה עד הסוף.
היה מצוין. מרוצה מהשירות שלו.
היה מצוין מכל הבחינות!
היה טוב ואדיב.
הוא היה מאוד מקצועי ורציני, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. אני הייתי מרוצה מהשירות והיחס שנתן וגם המחיר שלקח היה הוגן וסביר בהחלט.
הוא היה עשר, עשה עבודה טובה ואני ממש מרוצה! העבודה הייתה מהירה ומקצועית, במחיר סטנדרטי.
בדיקה וניסיון לתיקון מקרר מחברת סמסונג עם בעיית הצטברות קרח.
הוא הגיע ובדק אך התיקון לא עבד. כשהתברר שהתיקון לא צלח הוא חזר בשנית אך לא גבה תשלום על אותו ביקור.
בהתחלה היה נראה שהשירות בסדר אבל אחרי זה גיליתי שהתאכזבתי. הוא הגיע אליי לביקור בית, הוא בא בזמן סביר מאוד. הגיע בשעה שקבענו. אמר שכנראה מדובר בתקלה של הפשרה במקרר. הסביר שצריך לנתק אותו מהחשמל ליומיים ושהכל יסתדר ובהתאם לקח עלות רק עבור ביקור. לאחר שבוע התרשמתי שהתקלה שוב חזרה. התקשרתי אליו אבל הוא לא ענה לי ולא חזר אליי. נאלצתי להביא טכנאי אחר שבסוף החליף חלק והבעיה הסתדרה. הרגשתי שהוא סתם הגיע אליי, נתן המלצה ולקח עלות ביקור, בלי לפתור את הבעיה בפועל.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.