מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 15 חוות דעת רלוונטיות
הוא מאוד נעים הליכות, מנומס, רגוע ושליו. היה בסדר גמור, אפילו בא פעמיים וכל פעם בזמן, היה מעל לכל ציפיותיי. התקלה לא הייתה ברורה בהתחלה אז הוא לקח חלקים ותיקן את מה שלא היה תקין מהם. הוא לא לקח כסף עד שלא סיים לבדוק שהמקרר עובד וכך גם גילינו את התקלה השנייה. הייתי מאוד מבסוט ממנו בסך הכל. המחיר היה בסדר, לא לקח תוספות על הזמן הנוסף שהוא בא או על החלקים הנוספים.
גישה מקצועית, איבחון מהיר. למחרת חזר אליי עם לוח אחרי תיקון, הרכיב ובדק שהכל תקין. לדעתי חוייבתי במחיר גבוה.
הוא שלח את החלק למעבדה, תיקנו אותו שם, והוא החזיר ושם אותו במקרר. הוא היה בסדר, לקח מחיר בזמן, הוא לא זכר בהתחלה שקבענו לאותו היום, ואחרי שהתקשרתי הוא הגיע, ועשה את העבודה, סך הכל אני מרוצה ממנו. הוא לקח מחיר הוגן בהחלט.
הוא עשה עבודה בסדר גמור ומאוד השתדל לסיים כמה שיותר מהר. אני מרוצה מהשירות.
הוא היה מעולה. הוגן, הגיע בזמן, עדכן על מה שצריך ועבד בצורה מסודרת ואחראית. המקרר עובד טוב ואני מרוצה.
תיקון מקרר של חברת סמסונג שכלל החלפת לוח אלקטרוני.
הוא היה בסדר גמור, אדיב ושירותי באמת אדם נחמד. לדעתי גם המחיר היה טוב וכמובן הוא סידר את הבעיה שזה הכי חשוב.
תיקון מקרר שלא הפסיק לייצר קרח של חברת סמסונג. כלל החלפת לוח אלקטרוני.
הוא היה לא משהו. הוא לא מכיר את המקרר ולמרות זאת הוא התחיל להתעסק איתו, הוא פתר את הבעיה רק באמצעות חבר הטלפוני. היחס היה מאוד טוב.
תיקון לוח אלקטרוני במקרר של סמסונג.
הוא היה זמין ובא מיד, לקח מחיר הוגן מאד. הוא הצליח לתקן בשניות את התקלות כשהבעל מקצוע שלפניו אמר שצריך להחליף את הלוח, כך שחסך לנו הרבה כסף. הוא התקשר גם אחר כך לוודא שהכל בסדר. אין לי מילים, הוא אדם מאד מקצועי והגון!
הוא הגיע ממש מהר והיה שירותי, בסוף קניתי מקרר חדש.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.