מציג חוות דעת 1 - 4 מתוך 4 חוות דעת רלוונטיות
דביר השתדל מאד אבל הוא לא הצליח לתקן את המחשב. הוא היה נראה מקצועי והשירות שלו היה אדיב אבל לקח לו קצת הרבה זמן.
מיכאל היה נראה מקצועי ואמין. שאל על הבעיה לפני שהגיע ודאג ליידע אותי במה כרוך התיקון ושיכול להיות שיהיה יקר ולא יהיה שווה לתקן וכמה נראה לו שיעלה. בסוף שילמתי רק על הבדיקה כי אמר שעדיף לי לקנות מחשב חדש.
גיבוי ובדיקת תקלה בלוח אם במחשב נייד של חברת דל. גיבוי
הוא היה בסדר גמור, ענייני, לצערי הוא לא הצליח לתקן את התקלה אך הגיבוי היה טוב.
היה מאוד נחמד ומבחינת שירות, הוא היה ברמה הכי גבוהה שיש. הוא לא ידע לפתור את הבעיה- ניסה לאבחן את הבעיה, הבין שהיא קשורה בלוח אם, אבל לא ידע איך לסדר את זה . עם זאת, היה מספיק הוגן ואמין כדי לא לקחת כסף, באמת עשר בהכל, אין מה להגיד. הוא אדם ישר, לא ניסה לעשות קומבינה וזה משהו שצריך להעריך לטעמי. הוא היה ממש מקסים, ביחס אישי מגיע לו אפילו אחת עשר. נפגשנו באמצע הדרך כדי להעביר את המחשב, אבל הוא החזיר לי את הציוד ספיישל. דיברנו הרבה בטלפון לאחר מכן, לגבי מחשבים- מה לקנות וזה, הוא נתן שירות מעולה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.