מציג חוות דעת 1 - 7 מתוך 7 חוות דעת רלוונטיות
בדיקת מזגן עילי בעל תקלה בכרטיס האלקטרוני.
הוא הגיע, עשה את העבודה והסביר מה הבעיה. הוא היה מספיק ישר ואחר כך הסביר שעדיף לנו לקנות חדש.
היה אחלה. הוא היה נחמד, הבעיה לא הייתה פתירה בסוף אבל הוא לקח תשלום סביר, היה זמין והגיע בזמן. הייתי מזמין אותו שוב.
בדיקת מזגן מיני מרכזי LG 50 כ"ס בעקבות תקלה בכרטיס האלקטרוני.
טכנאי-החברה לא היה מסוגל לתקן אלא רק להחליף במחיר-הרשמי. במקביל הוא זיהה שנזילת-מים סמוכה (שייחסתי למזגן) נובעת מהדירה שמעל. אדם ענייני, נעים, חרוץ ווביקש עדכון-מידע בכדי לשפר ידיעתו בתחום.
בדיקת מזגן עילי מחברת LG שכללה אבחון תקלה, ייעוץ ותיקון כרטיס אלקטרוני.
הוא 200 אחוז! הוא היה מדהים, התקשר אליי ואמר שיבוא עוד שעה ואכן דייק והגיע על הדקה. הוא אומנם לא תיקן את המזגן כי הוא היה גמור אבל כן סידר לי אותו ככל שיכל ועשה איזושהיא מניפולציה עליו, משהו שיועיל לי לטווח הקצר. הוא הגיע עם עוד מישהו, שניהם היו נחמדים, עשו עבודה מקצועית בצורה בלתי רגילה ואני ממליצה עליהם בחום לכולם!
תיקון מזגנים עיליים שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני במזגן של חברת קול אייר 1.5 כוח סוס. בנוסף בדיקת תקלות וייעוץ לגבי שני מזגנים.
השירות שלו היה בסדר והוא היה אדיב מאוד. קראתי לו לתיקון של שלושה מזגנים לגבי מזגן אחד הוא אמר שלא שווה לתקן, במזגן השני הוא החליף כרטיס קול אלקטרוני והמחיר היה קצת יקר בעיניי. המזגן השלישי טפטף, הוא בדק אותו ולא מצא שום בעיה אך לאחר מכן המזגן המשיך לטפטף.
בדיקת תקלה בכרטיס אלקטרוני במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
לא הייתי מרוצה מהשירות. הוא אמר שהוא יודע לתקן את התקלה שהייתה לי לכן ביקשתי ממנו להגיע, הרגיש לי שהוא סתם הגיע מבלי באמת לדעת כיצד לטפל בתקלה. לא היה נראה מקצועי וגבה מחיר גבוה לטעמי עבור בדיקת תקלה שהוא לא מבין בה.
הוא היה בסדר גמור למרות שהוא איחר קצת. הוא בדק את המזגן וחזר אלי ביום ראשון עם הצעת מחיר לתיקון כרטיס והחלטנו לא להמשיך את התיקון איתו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.