מציג חוות דעת 1 - 7 מתוך 7 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה ממש בסדר. אדם אדיב, נעים ומאד מקצועי. אני ממש מרוצה ממנו.
הוא היה אצלי בפעם הראשונה והציע לי לשלוח את הכרטיס האלקטרוני למעבדה, מה שעלה לי הרבה כסף. זה לא פתר את הבעיה והוא היה צריך להגיע פעם נוספת. בפעם השניה הוא הציע לי שוב את אותו הדבר וכבר אמרתי לו שאני לא מוכן לשלם את הסכום הזה פעם שניה. בסופו של דבר עלה לי 4 ש"ח לתקן את המכונה כי גיליתי שיש כבל שרוף ופשוט חתכתי לו את הקצה והחלפתי אותו בחדש. בעקבות הביקור השני שלו הרגשתי שהביקור הראשון ששילמתי עליו מחיר גבוה אולי לא היה מוצדק גם הוא. הוא גבה כסף גם עבור הביקור השני למרות שהוא לא עשה כלום חוץ מלהרוס את המכונה עוד קצת כי הוא שבר כמה קליפסים ואיבד ברגים.
ברוך מקסים והשירות מצויין! הוא מאוד הגון. לגבי המכונה הוא החליף לי כרטיס פעמיים וזה לא עזר, התיקון הכולל היה יקר מדי אז קניתי חדשה והוא החזיר לי את הכסף על הכרטיס ולקח רק על ביקור. על הביקור נתתי לו אפילו יותר כי באמת מגיע לו!
תיקון כרטיס אלקטרוני במכונת כביסה של אלקטרה.
היה מעולה! הוא הגיע בזמן, היה הוגן והמחיר סביר. הוא יכל למכור לי כרטיס חדש למכונה ובמקום זה הוא הלך ותיקן אותו. אני מאוד מרוצה!
תיקון כרטיס אלקטרוני במכונת כביסה של חברת אלקטרה.
היה בסדר גמור! הגיע בזמן. עשה עבודה טובה. נתן שירות והרגשה טובה.
תיקון כרטיס אלקטרוני במכונת כביסה של חברת אלקטרה קלאסיק ותיקון מייבש כביסה של חברת יונדאי.
היה מצוין! הוא היה נחמד, השקיע מאמצים ועשה מעל ומעבר. חוויה חיובית לעומת אנשי המקצוע שהיו אצלי בעבר. אני ממש מרוצה,מגיע לו 10.
תיקון מכונת כביסה של אלקטרה, כלל תיקון של הכרטיס האלקטרוני ושל מנעול הדלת.
הוא היה מצויין, הייתי מאוד מרוצה! עשר בכל הפרמטרים.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.