מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 51 חוות דעת רלוונטיות
הזמנתי את ליעד בשביל אמא שלי. הוא היה זמין במידית, ציין מחיר מראש, טיפל בבעיה מהר, לקח מחיר לא יקר לדעתי ואמא שלי הייתה מאוד מרוצה!
היה בסדר גמור. הוא רצה להקל עליי ומצא פתרון שהמקרר ימשיך יעבוד. בסוף הסתבר שבכל מקרה הכרטיס הלך. הוא לקח את הכרטיס לרחובות ותיקן אותו. הייתי מרוצה מהכל פרט למחיר, התברר לי שיכלתי לקנות מקרר חדש במחיר דומה. הוא בחור על הכיפאק, פרסמתי אותו בבניין שלנו.
ביקור עבור תיקון מקרר של חברת סמסונג עם כרטיס אלקטרוני שרוף.
היה בסדר גמור, הוא אמין ומקצועי אבל אני החלטתי שלא לתקן בסוף.
קובי היה פנטסטי! הוא הבין את הבעיה במהירות ופתר אותה במקצועיות, הוא היה מאוד כנה וללא ספק השתלם לי לקחת אותו! מומלץ!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.