מציג חוות דעת 1 - 1 מתוך 1 חוות דעת רלוונטיות
הוא הגיע באיחור אבל התנצל. הבעיה הייתה בלוח הבקרה של המכונה. בהתחלה הוא ניסה להחליף אותו בחדש ולאחר מכן התברר כי הכרטיס החדש לא מתאים. לבסוף הוא תיקן את הכרטיס הישן. הוא השקיע כשעתיים של עבודה ולקח מחיר שבעיני היה מאוד הוגן ביחס לשעות עבודה וביחס לעובדה שמכונת הכביסה פועלת כעת כהלכה. הוא היה מאוד אדיב, נחמד ומקצועי. הוא עזר (ללא תשלום!) גם לשפר את הביצועים של המייבש הישן שלנו. הוא נתן לנו טיפים להמשך ואני ממליץ עליו בחום!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.