מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 52 חוות דעת רלוונטיות
היה מושלם, הוא הגיע באותו יום ועשה עבודה טובה.
בדיקה וניסיון לתיקון מקרר מחברת סמסונג עם בעיית הצטברות קרח.
הוא הגיע ובדק אך התיקון לא עבד. כשהתברר שהתיקון לא צלח הוא חזר בשנית אך לא גבה תשלום על אותו ביקור.
תיקון מקרר של חברת סמסונג שכלל הפשרת הצטברות קרח ותיקון המאוורר.
שוקי היה מצוין! אני מאד מרוצה מהשירות שלו והמחיר הוגן לדעתי.
מעולה וחבל על הזמן! כן ירבו אנשים כמוהו. מקצוען אמיתי!
תיקון נזילה במקרר בעקבות הצטברות קרח במקפיא מחברת סמסונג.
תובל היה ממש אדיב ונעים. הייתי מרוצה ממנו!
היה זריז וטוב מאוד. תיקן תקלה שכבר חזרה על עצמה כמה פעמים וצריך עכשיו לראות שהיא לא חוזרת שוב. הייתי מרוצה מהשירות שלו. המחיר היה קצת גבוה לדעתי.
הוא היה מעולה. הוא הבטיח שיעשה מאמץ להגיע באותו היום ואכן הגיע תוך כשעה. אחר כך היה מאוד ענייני ואמר שזו תקלה ידועה. הוא היה מאוד ישר איתי והייתי מאוד מאוד מרוצה מהשירות.
הוא היה ממש נחמד בטירוף! לא רואים דברים כאלה! מטורף ממש. אמרתי לו שלא נעים לי שאני גוזל מהזמן שלו והוא התעקש ואמר שהוא אוהב לעזור.
תיקון מקרר של חברת סמסונג הנוטף מים, עקב קרח שהצטבר בתחתית המקפיא ובתעלות הניקוז של המקפיא, כנראה ממאוורר תקול של המדחס.
הוא בן אדם אמין, ישר ומקצועי מאוד. אם הוא היה משתתף בתוכנית יצאת צדיק? אין לי ספק שהוא היה יוצא צדיק. לאחר החלפת המאוורר ע"י אלתור וחיבור לתושבת הקיימת, המקרר חזר לעבודה תקינה. עקב פגיעה בקלקרים בתחתית המקפיא, התופעה חזרה לאחר שלושה שבועות. התקשרתי שוב לשלום והוא היה נכון להגיע ולתקן בעבור עלות החלק שהיה צריך להתקין כדי לתקן את התופעה מבלי לקבל עלות של ביקור טכנאי. לבסוף אני החלטתי לקנות מקרר חדש ולא להמשיך לתקן עקב עבודה מסורבלת של הפשרת הקרח שהצטבר שוב וזמן ארוך לתהליך.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.