מוקד מידרג: 1-700-707-233

דלת אש מחיר

דלת אש היא דלת בטיחות שחוסמת התפשטות של אש למשך חצי שעה לפחות. מחיר דלת אש נע בין 3,500-5,500 ₪, ככל שהדלת עמידה ליותר זמן ככה המחיר שלה גבוה יותר. לכל מבנה יש דרישות בטיחות שונות, לפעמים צריך דלת אש רחבה עם צוהר, ואפילו עם ידית בהלה, ולכל אלו יש תוספת במחיר. בלי להיכנס לבהלה מיותרת, הנה כל המידע והמחירים על דלתות אש.


דלת אש מחיר

מחיר דלת אש נקבע לפי כמות הזמן שהוא עמידה לאש ולפי הגודל שלה. דלת אש סטנדרטית היא בגודל של עד 90 ס"מ פתח אור, והיא נקראת דלת חד כנפית.

 

מחיר מחיר דלת אש חד כנפית 30 דקות כ - 3,500 ₪ כולל התקנה.

מחיר מחיר דלת אש חד כנפית 60 דקות כ – 4,500 ₪ כולל התקנה.

מחיר מחיר דלת אש חד כנפית 90 דקות כ – 5,500 ₪ כולל התקנה.

 

סימן קריאה המחירים במאמר לא כוללים מע"מ.

 

דלת אש

סוגי דלתות אש

דלתות אש עשויות מפלדה ושכבת בידוד מיוחדת בגימור צבע בתנור. הדלתות מגיעות ברמות עמידות שונות בהתאם לכמות הזמן שהן מספקות הגנה, לרוב 30 דקות, 60 דקות או 90 דקות.

בתוכנית המבנה מופיעה דרישת הבטיחות לסוג דלתות האש, בהתאם לכמות האנשים שצפויים לעבור במקום, סוג המבנה והפתחים.

סימן קריאה אם אתם לא בטוחים איזה סוג דלת אש אתם צריכים, תבקשו מהמהנדס שאחראי על הבניין את המידע.

 

דלת אש עם צוהר

 

דלת אש עם צוהר

בדלת אש, חלון הוא לא עניין של עיצוב או בגלל סקרנות לראות את הנוף, אלא ממש דרישה של בטיחות. לרוב חלון בדלת אש נועד כדי למנוע מצב של פתיחת הדלת על מישהו בצד השני של המסדרון. זה בהחלט לא נעים.

דלת עם צוהר (או חלון, מה שתבחרו) יקרה יותר לעומת דלת בלי חלון. גם החלון בדלת אש עשוי מזכוכית עמידה וזו הסיבה לתוספת במחיר.

מחיר עבור דלת אש עם חלון תוסיפו למחיר הדלת עוד כ- 1,400 ₪  

 

ידית לדלת אש

דלת אש מגיעה עם ידית מובנית רגילה, במקומות עם תנועת אנשים רבה יחסית, או במבנים שכוללים מטבחים, יכול להיות תצטרכו להוסיף לדלת ידית מיוחדת שמאפשרת פתיחה מהירה בעזרת דחיפה. ידית כזו נקראת ידית בהלה. כן, שם מרגיע ככה, קליל.

מחיר עבור ידית בהלה לדלת אש תוסיפו למחיר הדלת עוד כ- 1,200 ₪.

 

ידית בהלה לדלת אש

 

דלת אש דו כנפית

רוחב הפתח במבני ציבור נקבע גם הוא לפי דרישת הבטיחות במקום. אם המבנה צפוי להכיל הרבה אנשים, או שיש בו מעט פתחי מילוט, יכול להיות שתצטרכו להתקין דלת אש עם שני כנפיים, מה שנקרא דלת אש דו כנפית. שתי הכנפיים הן בתכלס שתי דלתות שמחוברות זו לזו, לכן מחיר דלת אש דו כנפית הוא כפול מדלת אש חד כנפית.

 

דלת אש דו כנפית

תקן דלת אש

התקן הישראלי לדלתות אש נקרא תקן 1212, לכל מבנה יש דרישה מותאמת לשימושים ולאופי המבנה, האדריכל או המהנדס ידעו לתת לכם את ההנחיות המדויקות למבנה שלכם, כדי שהוא יעמוד בביקורת כיבוי אש. על גבי דלת האש יש לוחית קטנה עם פרטי הדלת כמו תאריך ייצור וזמן עמידות לאש.

סימן קריאה מתקין דלת אש חייב להיות מורשה התקנה מטעם החברה שמספקת את הדלת.

זמן משך הזמן לאספקה של דלת אש נמשך לרוב בין 21-28 ימי עסקים.


מתקיני דלתות מומלצים להתקנת דלת אש

מכירים את הקטע הזה של להימשך לסכנה, קצת כמו פרפר לאש? לא חשוב, אם אתם מחפשים מתקין דלתות להתקנת דלת אש, כדאי שקודם תקראו כמה חוות דעת עליו, תוודאו שהוא אמין, מקצועי ולוקח מחיר הוגן. אחרי שדלתות האש יהיו מותקנות, גם חוות הדעת שלכם תופיע באתר, נחמד לא?


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק