מוקד מידרג: 1-700-707-233

תספורת ליורקשייר

יורקשייר הוא הלפ דוג המושלם, שצריך תספורת בכל 6-8 שבועות. תוכלו לספר יורקשייר בתספורת קלאסית או מודרנית, ובמאמר הבא נספר איך לשמור על טיפוח היורקשייר שלכם וכמה תספורת ליורקשייר עולה. מתחילים.


תספורת ליורקשייר

יורקשייר הוא כלב היפואלרגני כמו שיצו ופודל, שצריך לספר אחת לחודש-חודשיים: הוא כלב לא נשיר, זאת אומרת שיש לו שכבה אחת של פרווה שכל הזמן צומחת, ממש כמו השיער שלנו, ולכן הוא יצטרך תספורת בתדירות גבוהה. חוץ מזה שיורקשייר, כמו רוב הכלבים, אוהב להיות נקי ומטופח.

פןאפשר לעשות תספורת ליורקשייר רק מגיל שנה, לאחר שהפרווה הצעירה שלו מתחלפת לפרווה בוגרת, אבל חשוב לקחת אותו לטיפולי טיפוח כבר מגיל 3 חודשים: גם כדי לשמור על הפרווה שלו וגם כדי להרגיל אותו למספרה, אותה יבקר לעיתים קרובות בהמשך חייו.

קיצוץאפשר לספר יורקשייר לבד, בעזרת מספריים או מכונת תספורת ייעודית לכלבים, ובעדינות ככל האפשר. אבל, אם היורקשייר שלכם לא משתף פעולה, כדאי להיעזר בספר כלבים מקצועי, כדי לא לפצוע אותו חלילה.
 

תספורת ליורקשייר

סוגי תספורות ליורקשייר

התספורת ליורקשייר נקבעת בהתאם לאורך הפרווה, המצב בו הפרווה נמצאת וכמובן בהתאם לתספורת שאתם רוצים. התספורות הפופולריות ליורקשייר הן תספורת קלאסית ותספורת מודרנית:

טיפוח כלב תספורת קלאסית: "תספורת גזע" המאופיינת בפרווה ארוכה וזורמת על הגוף, לעיתים היא מגיעה עם קוקו קשור מעל הראש. היא דורשת טיפוח רב אך נראית אלגנטית.

טיפוח כלב תספורת מודרנית: מאופיינת בפרווה קצרה יותר על הגוף והרגליים. היא קלה יותר לתחזוקה אך עדיין יפה ומסוגננת.

אל תתפתו לספר כמה שיותר קצר: תספורת קצרה ליורקשייר שלכם אמנם תרחיק את התור הבא במספרה אך היא עלולה לפגוע בעור הכלב ובפרווה שלו, במיוחד בשל קרינת השמש הישראלית.
 

תספורת קלאסית ומודרנית ליורקשייר

מה כוללת תספורת ליורקשייר

תספורת ליורקשייר בדרך כלל תכלול גם טיפולי טיפוח נוספים, כמו מקלחת, ייבוש יסודי של הפרווה, גזירת ציפורניים, ניקוי אוזניים, מריטת שערות מהאוזניים וניקוי בלוטות אנאליות. הטיפולים ישתנו בהתאם לצורך, כך שיורקשייר שמטייל הרבה יצטרך גזירת ציפורניים לעיתים רחוקות יותר מיורקשייר ביתי.

תספורת לכלב רוב טיפולי הטיפוח והתספורת ליורקשייר אורכים בין שעה לשעה וחצי, תלוי בסוג התספורת ובהתנהגות הכלב. העבודה אורכת יותר זמן אם הכלב מפחד או מתפרע, מה שמקשה על התספורת.
 


איך לשמור על טיפוח יורקשייר בבית

מעבר לתספורת ליורקשייר, חשוב לשמור על שגרת טיפוח כללית עבורו גם בבית, בין הטיפולים במספרה:

תספורת לכלב סירוק: הקפידו לסרק ולהבריש את היורקשייר לפחות פעם ביום. כן כן, פעם ביום, אבל לפחות מדובר בכלב קטן. סרקו את כל הפרווה, לא רק את החלק העליון שלה, והתירו קשרים אם ישנם.

פודל ניקוי עיניים: הקפידו לנקות בעדינות קורי שינה מעיני הכלב, עם צמר גפן ומים.

פודל מתקלח מקלחת: מומלץ לקלח יורקשייר רק בשעת צורך, כשהוא מלוכלך או לא מריח טוב. חשוב להשתמש בשמפו מיועד לכלבים ולייבש את הפרווה ביסודיות. תוכלו להשתמש בפן והקפידו להישאר בתנועה מתמדת, עם שמירת מרחק, כדי לא לפגוע באוזניים של היורקשייר.

פודל ניקוי אזורים אינטימיים: אחרי סיבוב או טיול עם היורקשייר, בדקו שהאזורים האינטימיים שלו נקיים, כדי למנוע זיהומים.
 


מחיר תספורת ליורקשייר

תווית כלב מחיר תספורת ליורקשייר ללא קשרים נע בין 150-250 ₪.

תווית כלב מחיר תספורת ליורקשייר עם קשרים נע בין 250-350 ₪.

המחיר מושפע מרמת הקושי של התספורת: לדוגמא, יורקשייר עם קשרים דורש עבודה עדינה כדי לא לפצוע אותו ולכן העבודה אורכת בהתאם. אופי הכלב משפיע גם כן משום שיורקשייר עם בעיות התנהגות או לא ממושמע יקשה על התספורת, זמן הטיפול יתארך ולכן העלות תהיה יקרה יותר.

כלב במקרים מסובכים של קשרים, יכול להיות שמחיר התספורת ליורקשייר יקבע לפי שעה.
 

תספורת קלאסית ליורקשייר

מספרות כלבים מומלצות לתספורת ליורקשייר

תספורת ליורקשייר דורשת עדינות וסבלנות, לכן ריכזנו רשימת מספרות כלבים מומלצות לתספורת ליורקשייר. כך תוכלו להתרשם מחוות דעת של לקוחות קודמים ולבחור את המספרה שתדאג ליורקשייר שלכם. אחרי התספורת, ניצור קשר גם איתכם כדי שתספרו לנו אם מספרת הכלבים הייתה כלבבכם.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כל כמה זמן מומלץ לספר יורקשייר?

יורקשייר הוא כלב היפואלרגני לספר אחת לחודש-חודשיים.

כמה עולה תספורת ליורקשייר?

  • מחיר תספורת ליורקשייר ללא קשרים נע בין 150-250 ש"ח.

  • מחיר תספורת ליורקשייר עם קשרים נע בין 250-350 ש"ח.

מאיזה גיל אפשר לספר יורקשייר?

אפשר לספר יורקשייר מגיל שנה.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק