מוקד מידרג: 1-700-707-233

איך בודקים אלטרנטור

אלטרנטור

שמתם לב שלרכב יש בעיות חשמל? חושדים שהתקלה היא במצבר? אולי באלטרנטור? בואו נדבר על איך בודקים אלטרנטור. הנה האפשרויות:

מספר 1 בדיקה חזותית - פתחו את מכסה המנוע ותסתכלו על האלטרנטור. חפשו חוטים או חיבורים רופפים, ואפילו סדקים או נזק גלוי לעין שעלול לאפשר ללכלוך ופסולת להיכנס לתוכו. אם אתם מזהים אחד מהסימנים, תדעו שיש בעיה באלטרנטור.

מספר 2 בדיקת מתח החשמל - הבדיקה השנייה שתעשו היא בדיקת המתח החשמלי של האלטרנטור. השתמשו במולטימטר (מכשיר לבדיקת מתח חשמל) כדי לבדוק את המתח שמגיע ישירות מהאלטרנטור כשהמנוע כבוי ופועל. כשהמנוע כבוי, אתם אמורים לקבל קריאה בסביבות 12 וולט. כשהמנוע פועל, אתם צריכים לראות עליה בקריאת המתח. אם המתח נשאר סביב 12 וולט, זה מציין שהאלטרנטור לא עובד כמו שצריך.

מספר 3בדיקת המצבר - אם אתם עדיין חושדים שהאלטרנטור הוא הסורר, תוכלו לבדוק גם את המצבר. אלטרנטור חלש לא יצליח לטעון את המצבר כשהמנוע פועל. תוכלו לבדוק את מתח המצבר בעזרת המולטימטר כשהמנוע כבוי ולאחר מכן כשהוא פועל, ממש כמו בבדיקה הקודמת. גם כאן המתח אמור לעלות כשהמנוע פועל. - אם המתח במצבר נשאר זהה או יורד זה סימן שיש בעיה באלטרנטור אולי יש בעיות באלטרנטור שלך. ניתן גם להדליק את הפנסים ולבדוק אם המתח יורד מתחת ל-12 וולט.


שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק