מועד הטסט כבר חלף והתקשרתי לקבל מחיר כדי להחליף גומייה לציריה פנימית שכבר היה ידוע שתכשיל את הטסט. דיברתי עם אחמד וקיבלתי הצעת מחיר שנחשבת זולה יחסית.
הגעתי למקום ומסרתי את הרכב לתיקון. ביקשתי שיבדקו גם אם יש עוד גומיית ציריה קרועה שכדאי כבר להחליף בפירוק. בדקו ואמרו שהכל תקין ויבש.
סיימו את העבודה ויצאתי. הרכב הרעיש מכיוון הגלגל וחזרתי. ישרו פחית קטנה שהתעקמה ונגעה בצלחת ברקס תוך כדי עבודה.
כעבור יומיים נסעתי לעשות טסט ונכשלתי. ביקשתי לראות על מה והראו לי שבגומייה החיצונית באותה צד הציריה שטופלה יש חתך והיא מתיזה גריז תחת הרכב.
דיברתי עם אחמד שאמר מיד שלא הגיוני שזה קרה אצלו.
כעבור כמה ימים נכנסתי למוסך ליד הבית. המוסכניק אמר לי שאכן רואים צביטה על הגומייה מכלי עבודה, מה שגרם לקריעה.
דיברתי שוב עם אחמד ושלחתי לו תמונות. ביקש שאגיע אליו עוד פעם. הפעם כבר רציתי לגמור עם זה ולעשות טסט במכון סמוך ולא לנסוע לאחמד ביפו. האוטו היה על הליפט במוסך אחר ובלי טסט וביקשתי כבר שיתקנו גם את הנזק לגומיית הציריה שנפגעה אצל אחמד .
אחמד חזר אלי והציע לי פיצוי בשמן מנוע. אמרתי לו שריין לי צורך בשמן ואשמח שיזכה אותי. הציע זיכוי כספי חלקי שם. אמרתי לו שהביקור אצלו יצא לי יקר, כי שילמתי על תיקון נזק שלהם, גם אם ברור שזה לא מכוון. טען שאני "תמע" (גרידי) והציע לי עוד סכום ושוב פעם רק בתנאי שאגיע אליו שוב למוסך ביפו. אמרתי לו שלא אסע שוב ליפו בשביל לקבל ממנו סכום חלקי.
בשורה התחתונה, לא קיבלתי כלום וזרקתי עוד כסף כדי לתקן את הנזק כסף.
טעויות קורות, אבל אחמד נשמע חושד בי ולא מאמין ומעדיף לטרטר אותי אחרי שכבר גרם לנזק. במקום להתנצל ולפצות בזיכוי העדיף שנמשיך להתקשקש בהודעות שלא נגמרות. כתב לי רק "הכנתי לך" (לא ברור מה הכין) במקום לתת זיכוי באשראי. מה יותר פשוט מזה? עסק טוב נמדד במצבים שבהם נעשתה טעות, לא רק כשהלקוח מרוצה. במקרה הזה הזול יצא יקר מאוד.
דירוגים:
כללי
4
איכות
2
מחיר
3
זמנים
5
יחס
0
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -13/03/2022
חוות דעת:
מועד הטסט כבר חלף והתקשרתי לקבל מחיר כדי להחליף גומייה לציריה פנימית שכבר היה ידוע שתכשיל את הטסט. דיברתי עם אחמד וקיבלתי הצעת מחיר שנחשבת זולה יחסית.
הגעתי למקום ומסרתי את הרכב לתיקון. ביקשתי שיבדקו גם אם יש עוד גומיית ציריה קרועה שכדאי כבר להחליף בפירוק. בדקו ואמרו שהכל תקין ויבש.
סיימו את העבודה ויצאתי. הרכב הרעיש מכיוון הגלגל וחזרתי. ישרו פחית קטנה שהתעקמה ונגעה בצלחת ברקס תוך כדי עבודה.
כעבור יומיים נסעתי לעשות טסט ונכשלתי. ביקשתי לראות על מה והראו לי שהגומייה החיצונית באותה צד הציריה שטופלה קרועה ומתיזה גריז תחת הרכב.
דיברתי עם אחמד שאמר שלא הגיוני שזה קרה אצלו.
כעבור כמה ימים נכנסתי למוסך ליד הבית. המוסכניק אמר לי שרואים צביטה על הגומייה שגרמה לקריעה.
דיברתי שוב עם אחמד ושלחתי לו תמונות. ביקש שאגיע אליו עוד פעם. הפעם כבר רציתי לגמור עם זה ולעשות טסט במכון סמוך ולא לנסוע לאחמד ביפו. ביקשתי שיתקנו כשהרכב כבר על הליפט.
אחמד חזר אלי והציע לי פיצוי בשמן מנוע. אמרתי לו שריין לי צורך בשמן ואשמח שיזכה אותי במשהו. הציע זיכוי כספי חלקי. אמרתי לו שהביקור אצלו יצא לי יקר, כי שילמתי עוד על נזק שלהם, גם אם ברור שזה לא מכוון. טען שאני "תמע" (גרידי) והציע לי סכום כספי חלקי, אבל רק אם אגיע אליו שוב למוסך. אמרתי לו שלא אסע שוב ליפו בדביל לקבל ממנו סכום כזה.
בשורה התחתונה, לא קיבלתי כלום וזרקתי עוד כסף על החוויה הזאת.
טעויות קורות, אבל אחמד נשמע שחושד ולא מאמין ומעדיף לטרטר אותי אחרי שכבר גרמו לנזק. במקום לפצות בזיכוי כלשהו ולהתנצל, העדיף שנמשיך להתקשקש בהודעות וסירב לפצות אלא אם אם אגיע שוב. כתב לי רק "הכנתי לך" במקום רק לזכות את האשראי. מה יותר פשוט מזה? עסק טוב נמדד במצבים שבהם נעשתה טעות, לא רק כשהלקוח מרוצה.