מוקד מידרג: 1-700-707-233
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 07/04/2022

תיאור השירות:
החלפת גומיית ציריה פנימית.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מועד הטסט כבר חלף והתקשרתי לקבל מחיר כדי להחליף גומייה לציריה פנימית שכבר היה ידוע שתכשיל את הטסט. דיברתי עם אחמד וקיבלתי הצעת מחיר שנחשבת זולה יחסית. הגעתי למקום ומסרתי את הרכב לתיקון. ביקשתי שיבדקו גם אם יש עוד גומיית ציריה קרועה שכדאי כבר להחליף בפירוק. בדקו ואמרו שהכל תקין ויבש. סיימו את העבודה ויצאתי. הרכב הרעיש מכיוון הגלגל וחזרתי. ישרו פחית קטנה שהתעקמה ונגעה בצלחת ברקס תוך כדי עבודה. כעבור יומיים נסעתי לעשות טסט ונכשלתי. ביקשתי לראות על מה והראו לי שבגומייה החיצונית באותה צד הציריה שטופלה יש חתך והיא מתיזה גריז תחת הרכב. דיברתי עם אחמד שאמר מיד שלא הגיוני שזה קרה אצלו. כעבור כמה ימים נכנסתי למוסך ליד הבית. המוסכניק אמר לי שאכן רואים צביטה על הגומייה מכלי עבודה, מה שגרם לקריעה. דיברתי שוב עם אחמד ושלחתי לו תמונות. ביקש שאגיע אליו עוד פעם. הפעם כבר רציתי לגמור עם זה ולעשות טסט במכון סמוך ולא לנסוע לאחמד ביפו. האוטו היה על הליפט במוסך אחר ובלי טסט וביקשתי כבר שיתקנו גם את הנזק לגומיית הציריה שנפגעה אצל אחמד . אחמד חזר אלי והציע לי פיצוי בשמן מנוע. אמרתי לו שריין לי צורך בשמן ואשמח שיזכה אותי. הציע זיכוי כספי חלקי שם. אמרתי לו שהביקור אצלו יצא לי יקר, כי שילמתי על תיקון נזק שלהם, גם אם ברור שזה לא מכוון. טען שאני "תמע" (גרידי) והציע לי עוד סכום ושוב פעם רק בתנאי שאגיע אליו שוב למוסך ביפו. אמרתי לו שלא אסע שוב ליפו בשביל לקבל ממנו סכום חלקי. בשורה התחתונה, לא קיבלתי כלום וזרקתי עוד כסף כדי לתקן את הנזק כסף. טעויות קורות, אבל אחמד נשמע חושד בי ולא מאמין ומעדיף לטרטר אותי אחרי שכבר גרם לנזק. במקום להתנצל ולפצות בזיכוי העדיף שנמשיך להתקשקש בהודעות שלא נגמרות. כתב לי רק "הכנתי לך" (לא ברור מה הכין) במקום לתת זיכוי באשראי. מה יותר פשוט מזה? עסק טוב נמדד במצבים שבהם נעשתה טעות, לא רק כשהלקוח מרוצה. במקרה הזה הזול יצא יקר מאוד.
דירוגים:
כללי
4
איכות
2
מחיר
3
זמנים
5
יחס
0

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק