חוות דעת:
כשעדי הגיע התלבט אם הבעיה היא המדחס או הכרטיס, בסופו של דבר, החליט להחליף מדחס בעלות של כמה אלפי שקלים. הפריזר עבד אך המקרר לא קירר, הגיע שוב והחליף מאוורר במקרר, מכיוון שלא היה לו מאוורר תואם, אילתר ובעצם עקף את כרטיס הפיקוד. המקרר הקפיא את המזון והירקות, עדי הגיע שוב, אמר לבת זוגי לזרוק את כל המזון שבמקרר!!! פתרון הפלא שלו היה לדחוף סמרטוט או נייר טואלט לאזור המאוורר!!! כנראה שיטה חדשה שלומדים בהכשרת טכנאים. לא הייתי בבית בזמן שזה קרה, אחרת לא הייתי מאשר כזה "תיקון", דיברתי איתו טלפונית, אמר שזה כנראה הכרטיס, שתוך יומיים זה יסתדר ואני אוכל להוציא את הסמרטוט. בטלפון הוא מאוד נחמד ומלא הבטחות... בקיצור, הוא לא איתר את הבעיה, לא פתר אותה ובינתיים החליף חלקים שכנראה לא היה צריך להחליף, לא יתכן שפתאום באותו יום יתקלקל המדחס, המאוורר וכרטיס הפיקוד. נגרם יותר נזק מתועלת.