מוקד מידרג: 1-700-707-233
יובל כהן, גבעת שמואל.
משוב: 20/04/2025

תיאור השירות:
החלפת ניאגרה והחלפת ברז ניל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
המליץ להחליף את הניאגרה, אושר אמר שאקבל משהו איכותי בסכום שקבענו. בפועל בא והחליף לניאגרה plason שהינה פשוטה ועולה מעט מאוד, אפשר למצוא בקלות באינטרנט. זה מילא, אבל אז הוא אמר שברז הניל אותו סגר בשביל ההחלפה לא נפתח (גם סביר) והוא חושש לפתוח בכח כדי שלא ישבר אבל יש סיכוי של 80% שיהיה בסדר. ביקש אישור לנסות ונתתי דיווח שלא היה בסדר ואי אפשר לפתוח את הברז וצריך להחליף את הברז עם הצינור מאחורה. ביקשתי שיחליף על המקום אבל אמר שמאוחר ויש לו מחוייביות אחרות להמשך הערב והוא לא יודע כמה זה יעלה כי יכול להיות שיצטרך להחליף גם את הצינור המוביל. סיכמנו שיגיעו בעוד יומיים (יש עוד שני שירותים בדירה) בלילה או למחרת התקשרה השכנה למטה ואמרה שיש לה נזילה מהדירה שלי. התקשרתי לאושר, הוא הכחיש כל קשר אבל היינו צריכים לסגור את הברז הראשי של המים כדי לעצור את הנזילה והתיקון נהיה מאוד דחוף. סיכמנו שהוא יבוא לתקן בהקדם האפשרי, תמורת מחיר לשעה ראשונה ועוד מחיר לשעה. נתתי אישור לא לצפות מחדש בקרמיקה אלה בקלסימו שזה חומר לבן פשוט וזול. אושר הגיע לבסוף ראה שאכן הנזילה היא מברז הניל, לא לקח אחריות על הנזקים שנגרמו לשכנה עקב הנזילה שנוצרה ולבסוך ביקש תשלום ועוד תוספת על משהו שלא הבנתי אבל שילמתי כי כבר רציתי לסיים את הסאגה. לסיכום, גם המחיר היה גבוה ביחס לניאגרה ששם, גם תוך כדי ניסיונות נשבר הברז והוא לא שם לב, גם נעשה ניסיון להתנער מאחריות, וגם כאשר הבין למחרת שהבעיה נבעה מאתמול, המחיר נשאר אותו מחיר והוא לא לקח אחריות על הנזקים. אציין שהדירה עצמה ישנה ובהחלט סביר שהצינור המוביל לברז הניל / הברז ניל היה חלוד ודרש החלפה. יחד עם זאת בפועל נגרם נזק בניסיון לפתוח את הברז בכח כך שלאחר הטיפול שלו הברז טפטף לשכנה, בלי שהוא שם לב לכך וגם נעשה ניסיון להתנער מאחריות. יאמר לזכותו שכאשר נוכח לראות למחרת שאכן הטפטוף הוא מהברז הניל הוא לא ניסה להסתיר זאת אבל באותה מידה לא לקח אחריות ולקח מחיר ממש לא נמוך על התיקון כפי שסוכם מראש.
דירוגים:
כללי
6
איכות
4
מחיר
6
זמנים
7
יחס
6

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק