מוקד מידרג: 1-700-707-233
ר. ע. ראשון לציון.
משוב: 18/09/2024

תיאור השירות:
תיקון חלק שבור במדפסת ומחשב כולל התקנת תוכנות, סידור כבלים והשמשת חיבור USB.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מצוין! מעל המצופה. פשוט מושלם! אי אפשר לבקש יותר מזה. מהיר, אדיב, מקצועי ואנושי. פשוט קסם מהלך על שתיים. שי זיהה את המצוקה שלי ולמרות שהיה בלו"ז צפוף- עשה מאמץ והגיע כבר באותו היום לטפל במחשב. לאורך כל שעות התיקון הרגשתי שהוא מייעץ לי מהלב, בה-ג-י-נ-ו-ת וכנות מלאה. במהלך התיקונים הוא הסביר הכל בסבלנות, מקצועיות רבה ובגובה העיניים- אפילו שאני לא מבין שום דבר במחשבים! כאשר אמרתי לו שאני מוכן להשקיע הרבה כסף בשדרוג המחשב הוא הסביר לי שמה שיש לי מספיק לצרכים שלי! הרגשתי שהוא לא מנסה לדחוף לי מוצרים רק כדי שאקנה- להפך, הוא עשה הכל כדי שלא אוציא כסף מיותר! מהרגע הראשון הרגשתי שהוא מחפש עבורי את הפתרונות הכי טובים, ולא פחות חשוב, פתרונות שיהיו זולים. למשל, הציע לי שאקנה שני חלקים במחיר מוזל ממש במקום חלק אחד יקר כמו שהציעו לי בחנות יום לפני. אני ביקשתי שיפרמט את המחשב אבל הוא הצליח להתגבר על כל הבעיות תוך דקות גם ללא פרמוט, אשר כידוע דורש התקנה מבאסת של כל התוכנות וההגדרות מחדש ובכך שי המקסים חסך לי זמן וכאב ראש רב. התקין לי תוכנות שימושיות ביוזמתו והדריך אותי באדיבות מה לעשות כדי לשמור על תחזוקת המחשב בעצמי. הוא שאב את האבק מהמחשב כי המאוורר הרעיש ואפילו ביוזמתו (!!!) פירק את הרשתות של המזגן שבחדר וניקה גם אותם מכל האבק. לאורך כל התיקון הוא כל הזמן רק הגדיל ראש וסידר דברים שאפילו לא ביקשתי: למשל, הוא זיהה שכל הכבלים מבולגנים ומבלי שביקשתי ניתק את כולם, סידר, קיצר ואף ליפף עם אזיקונים כבלים ארוכים מדי כדי שייראה פיקס! למשל, זיהה שיש אפשרות לחיבור USB בצד המסך והשמיש אותו (!)- כדי שיהיה לי נוח ולא אתכופף למארז שברצפה. כשהייתה תקלה במדפסת עקב חלק ששברתי הוא יצר חלופה בצורה יצירתית ולא ויתר עד אשר התגבר על הבעיה. כשכבל היה טיפה קרוע אבל עדיין עבד הוא החליף אותו בחריצות לכבל חדש. בסיום המפגש הפציר לי לצלצל אליו בכל שאלה שתהיה ועל כל בעיה שתצוץ. הרבה שנים לא פגשתי בבעל מקצוע כל כך אדיב, חרוץ והוגן. הרגשתי שפועל מתוך תחושת שליחות ויצאתי הכי מרוצה שיש- מכל הבחינות.
דירוגים:
כללי
10
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק