לאחר גישור מול בעל המקצוע, קיבלתי פיצוי לשביעות רצוני. חשוב לציין שההובלה למעט הדפיקה הייתה בסדר גמור ואחרי הגישור הגענו להבנה שריצתה אותי מאד.
דירוגים:
כללי
9
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
בוצע גישור
| 13/03/2025
גישור:
הגישור בוצע בתאריך 13/03/2025 ע"י מחלקת בקרת הדירוג של מידרג
במסגרת תהליך גישור הוחזרו ללקוחה 250 ש"ח
פיצוי כספי בסך 250 ₪
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -09/03/2025
חוות דעת:
האמת שלא יצאתי עם שביעות רצון מכל העניין. נשברה חתיכה מהמיטה ונהיה סדק במקום נוסף. הם שמו לי סלוטייפ במקום לשים דבק כמו שצריך לנסות לתקן, חבל. תיקנתי כמה שאפשר עצמאית. זאת מיטה בשווי אלפי שקלים.