מוקד מידרג: 1-700-707-233
מיכל שחר, הרצליה.
אשרור: 02/06/2024
משוב: 15/08/2023

תיאור השירות:
החלפת צינור ניקוז במזגן מפוצל עילי של חברת תדיראן, בקומה שלישית.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מדובר בהתקנת צינור ניקוז שניתק, למזגן עילי מפוצל, בקומה שלישית. הגישה דורשת יציאה של פלג הגוף העליון מתוך חלון החדר, ומאמץ להגיע אל יחידת העיבוי שמעל לחלון, כאשר לחלון עצמו יש מסגרת בטון בולטת. גישה מאוד לא נוחה. מוחמד היה שירותי מאוד ומקצועי, גם בבירורים הראשונים. בהתחלה רק דיברתי איתו על מהות העבודה וניסינו להימנע מהזמנת טכנאי ולפתור את הבעיה בדרכים אחרות (רעש הטפטוף הפריע לשכנים, אבל לא היתה בעיה במזגן; ניתן לראות בתמונה את המגבות שהשכנים שמו על אדן החלון שלהם כדי לבלוע את רעש טפטוף המים). בסוף החלטנו לקחת אותו לביצוע העבודה. הוא היה מאוד ענייני, הודיע לי כשיש עיכוב בהגעה שלו, השירות היה מצוין, מהיר, גם עטף באיזולירבאנד את החיבור של הצינור החדש לצינור שיוצא מהמזגן ע"מ להבטיח שהוא לא יתנתק. בסוף, גם הצמיד את החלק התחתון של הצינור לקיר הבניין, בכמה נקודות, ע"מ להבטיח שהצינור לא יטלטל וייקרע, ולא יפריע לשכנים החונים מתחת לעמודים. עשה עבודה טובה מאוד, לשביעות רצוני המלאה.
דירוגים:
כללי
10
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק