מוקד מידרג: 1-700-707-233
גליה א. פתח תקווה.
משוב: 19/05/2024

תיאור השירות:
ניקיון פנימי יסודי ל-2 מזגנים.
חוות דעת:
ביקשתי מנתנאל לנקות ולטפל בשני מזגנים בדירה. הוא הגיע לדירה אחרי הרבה "עיכובים", חיכיתי לו בדירה, וכל הזמן הוא דחה את ההגעה עוד ועוד. כשהגיע סוף סוף - הוא סיים ורק כשיצא מהדירה, התקשר אלי - דיבר איתי בדיבורית בנהיגה, וגם - פנה אלי במילה "אמא" הבהרתי לו במפורש שאני לא "אמא" שלו ויש לי שם, ואמרתי לו במפורש את שמי, ואחרי כמה רגעים, חזר על הפניה "אמא" עד שהתרגזתי עליו ואז ביקש סליחה וגם הסתבר לי שהוא ניקה את המזגנים בצורה שטחית מאוד - ניקה רק את הפילטרים, מה שאדם שגר בבית יכול לעשות ולא ניקה מבפנים, את המנוע והרכיבים הפנימיים. הוא לקח סכום גבוה לדעתי על משהו שהדייר בדירה היה יכול לעשות. אחרי כחודש, כשהמזגן הופעל, המזגן דלף וביקשתי מנתנאל לחזור למקום, לבדוק אם המזגן נקי ומדוע הוא דולף. נתנאל סירב ואמר לי שמלפני חודש, כשהיה בדירה, הצטבר לכלוך (המזגן לא היה בשימוש, עדיין היה "חורף") והורה לי "לא ליצור איתו קשר יותר". ביקשתי מאחד מהידידים שלי, שאינו עוסק במזגנים, לראות אם יש לכלוך במזגן. הידיד שלי ראה כמות מסחרית של לכלוך בתוך המזגן וגם שאלתי את הדיירים, האם נתנאל ניקה את המזגן והם אמרו לי במפורש שהוא ניקה רק את הפילטר החיצוני. המזגן נסתם ודלף רק מהלכלוך הרב שהיה בו. כעת, אחרי ששילמתי לו כסף, הוא לא מסכים לנקות את המזגנים ונשארתי בלי הכסף ובלי העבודה ואצטרך עוד טכנאי מזגנים שינקה את המזגנים ניקוי יסודי. התאכזבתי ממנו מאוד מאוד מאוד. אני מאוכזבת ממנו.
דירוגים:
כללי
0
איכות
0
מחיר
1
זמנים
1
יחס
0

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק