מוקד מידרג: 1-700-707-233
ליאור ר. גבעתיים.
משוב: 29/10/2024

תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
אפשר להגיד שהיה בסדר. מזגן תקול. בטלפון אמר שזה קבל או מנוע מאוורר. כשהגיע אמר שכנראה מדובר בכרטיס ושאין כרטיסים של החברה הזו (TCL). בדיעבד בדקתי והוא צודק שאין כרטיסים אבל בטלפון הוא דיבר על שני חלקים שכן ניתנים להחלפה ולא ציין אפשרות אחרת, כשהוא קיבל מראש את כל הפרטים המלאים של המזגן כולל תמונות. לדעתי, אם אתה אומר מראש שזה שני חלקים שיש לך חלפים להם ואני מזמין אותך על סמך האמירה הזו, אני חושב שצריך לוותר על מאות השקלים ששילמתי סתם על הביקור (שנמשך פחות מעשר דקות) כשיוצא שזה חלק אחר לחלוטין. הטעות הייתה בהערכה שלו לבעיה - לא שלי. לא מזעזע או משהו והוא נראה אדם טוב בסך הכל ואמין. כמו כן, חשוב לציין שלא העליתי את זה בפניו באותו הרגע ואולי אם הייתי אומר משהו היה מוותר על עלות הביקור.
דירוגים:
כללי
7
איכות
7
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק