אפשר להגיד שהיה בסדר. מזגן תקול. בטלפון אמר שזה קבל או מנוע מאוורר. כשהגיע אמר שכנראה מדובר בכרטיס ושאין כרטיסים של החברה הזו (TCL). בדיעבד בדקתי והוא צודק שאין כרטיסים אבל בטלפון הוא דיבר על שני חלקים שכן ניתנים להחלפה ולא ציין אפשרות אחרת, כשהוא קיבל מראש את כל הפרטים המלאים של המזגן כולל תמונות. לדעתי, אם אתה אומר מראש שזה שני חלקים שיש לך חלפים להם ואני מזמין אותך על סמך האמירה הזו, אני חושב שצריך לוותר על מאות השקלים ששילמתי סתם על הביקור (שנמשך פחות מעשר דקות) כשיוצא שזה חלק אחר לחלוטין. הטעות הייתה בהערכה שלו לבעיה - לא שלי. לא מזעזע או משהו והוא נראה אדם טוב בסך הכל ואמין. כמו כן, חשוב לציין שלא העליתי את זה בפניו באותו הרגע ואולי אם הייתי אומר משהו היה מוותר על עלות הביקור.
דירוגים:
כללי
7
איכות
7
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -27/08/2024
חוות דעת:
אפשר להגיד שהיה בסדר. מזגן תקול. בטלפון אמר שזה קבל או מנוע מאוורר. כשהגיע אמר שכנראה מדובר בכרטיס ושאין כרטיסים של החברה הזו (TCL). בהחלט ייתכן שהוא צודק אבל דבר ראשון, בטלפון הוא דיבר על שני חלקים שכן ניתנים להחלפה ולא ציין אפשרות אחרת. דבר שני, עדיין שילמתי מחיר על ביקור והייתי מצפה שישקיע איזה עשר דקות לבדוק טלפונית עם הספקים מהם הוא קונה אם יש לו איך להשיג. דבר שלישי, לאחר שהלך בדקתי את קוד השגיאה שהציג המזגן (E6) באתר היצרן בחו"ל והבדיקה הראשונה שהם ציינו לבצע, היא לראות אם המאוורר של היחידה הפנימית תקין. הוא כלל לא בדק את היחידה הפנימית (סביר להניח שהוא צודק וזו היחידה החיצונית שפגומה אבל עדיין). לא מזעזע או משהו והוא נראה אדם טוב בסך הכל ואמין אבל גבה כמה מאות בשביל 10 דקות, כאשר הבעיה במזגן היא לא הבעיה שהוא אמר בטלפון, מבלי שמוצתה הבדיקה או שהשקיע כמה טלפונים לברר אם יש בכל זאת מאיפה להביא את החלק, נראה לי קצת לא אידיאלי.