מוקד מידרג: 1-700-707-233
מ. ל. תל אביב.
אשרור: 15/08/2022
משוב: 09/05/2022

תיאור השירות:
החלפת חיישן (רגש) + תיקון כרטיס בלוח פנימי והחלפת כרטיס במעבה במזגן אינוורטר של אלקו-אלקטרה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :) התקשר להודיע שמגיע, הגיע בזמן. ביצע בדיקה שבה התברר שהמזגן כן קירר, אך לא לאורך זמן. על כן נבדק גם הכרטיס ביחידה הפנימית שהסתבר שהיה תקול. הכרטיס נלקח למעבדה, שם תוקן ויחד עם זאת נאמר ע"י הטכנאי, כי לא בטוח שהבעיה בו ולכן יש לבדוק את הכרטיס בחלק החיצוני של המזגן כלומר המעבה/מדחס. על כן דידי בדק את הכרטיס בתוך המעבה ועל פי הנתונים הסתבר שהתקלה נובעת ממנו ויש להחליפו. לכן פורק ונלקח למעבדה לבדיקה והוחלף לחדש. כדאי לדעת, בדיקת מזגן אינטוורטר ותיקונו זה תהליך מורכב מאד שלא כמו במזגן רגיל ונדרשת סבלנות רבה. לדידי חשוב מאד שהטיפול יהיה מאה אחוז כדי שהלקוח יהיה מרוצה. הוא גם הוסיף לי חודש על האחריות שקיימת על הכרטיס.
דירוגים:
כללי
10
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק